چهره هاسلبریتی ایرانی

حسین انسان برنده جایزه ده میلیون دلاری مسابقات جهانی پوکر کیست ؟

مجله اینترنتی کولاک :حسین انسان قهرمان تورنمت جهانی پوکر شد و ۱۰ میلیون دلار برد ، حسین انسان، شهروند ایرانی‌الاصل آلمان، شامگاه سه‌شنبه برنده تورنمت جهانی پوکر (World Series of Poker) در لاس‌وگاس آمریکا شد.

جایزه نقدی نفر اول ۱۰ میلیون دلار بود. حسین انسان ۵۵ ساله در فینال چهارساعته بر کارت‌باز حرفه‌ای ایتالیایی، داریو سامارتینو ۳۲ ساله غلبه کرد. جایزه نقدی نفر دوم شش میلیون دلار بود.

به برنده مسابقات علاوه بر جایزه نقدی یک دستبند طلا هم به عنوان نشان پیروزی اهدا می‌شود که در میان شرکت‌کنندگان در این مسابقات بسیار محبوب است.

بیوگرافی حسین انسان قهرمان مسابقات پوکر :

حسین انسان، آلمانی ایرانی‌تبار، با پیروزی بر داریو سامارتینو از ایتالیا و الکس لیوینگستون از کانادا در مسابقات جهانی پوکر به جایزه ده میلیون دلاری آن دست یافت.

پنجاهمین دوره مسابقات جهانی پوکر در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شد و حدود یازده روز طول کشید.

حسین انسان، ۵۵ ساله که حدود ۳۰ سال پیش به آلمان مهاجرت کرده، مسن‌ترین قهرمان مسابقات جهانی پوکر طی ۲۰ سال اخیر است.

او در آخرین بخش رقابت که تا اوایل بامداد چهارشنبه ۲۶ تیر ادامه داشت از داریو سامارتینو آخرین بازیگری که در میز باقی مانده بود برد و به قهرمانی رسید.

حسین انسان احساسات خود را پس از این پیروزی به این شکل شرح داد: «باورنکردنی‌ست. بسیار خوشحالم. من از هوادارانم در خانه‌ام، آلمان، تشکر می‌کنم و همچنین از هوادارانم در ایران و اینجا. این بهترین احساسی‌ست که در همه عمرم داشته‌ام».

از سال ۲۰۱۴ این نخستین بار است که قهرمانی این رقابت نصیب یک غیرآمریکایی می‌شود و سومین بار است که در تاریخ این مسابقات یک ایرانی‌تبار به قهرمانی می‌رسد.

پیش از او منصور مطلوبی در سال ۱۹۹۰ و حمید دستمالچی سال ۱۹۹۲ این جایزه را برده بودند.

حسین انسان پول جایزه خود را ساعت ۱.۲۴ دقیقه بامداد چهارشنبه به وقت محلی در کازینوی ریو در شهر لاس‌وگاس نقد کرد.

داریو سامارتینو، نفر دوم شش میلیون دلار و الکس لیوینگستون، نفر سوم این رقابت نیز چهار میلیون دلار جایزه دریافت کردند.

طبق گزارش‌ها سامارتینو در سه ساعت اول بازی پیشتاز بود، اما در نهایت حسین انسان توانست به بازی بازگردد و نتیجه را به سود خود رقم زند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا