سینماسینمای‌جهان

حضور افتخاری شاهرخ خان در فیلم رنبیر- عالیا و آمیتاب بچن

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: فیلم «Brahmastra» به تهیه کنندگی کارن جوهر و کارگردانی ایان موکرجی یکی از فیلم های بزرگ سال ۲۰۲۰ خواهد بود که مدت هاست مخاطبین منتظر اکران این فیلم هستند و چند بار تاریخ اکران آن به تعویق افتاده است. عوامل و سازندگان این فیلم تمام تلاش خود را به کار گرفته تا مخاطبین را با این فیلم تحت تاثیر قرار دهند و نظر  آنها را جلب کنند. رنبیر کاپور و عالیا بات ستاره‌های اصلی این فیلم هستند و آمیتاب بچن و مونی روی دیگر بازیگران شناخته شده فیلم هستند. پیش‌تر اعلام شده بود که شاهرخ خان در این فیلم حضوری افتخاری خواهد داشت و حالا طبق گزارشات شاهرخ خان آماده فیلمبرداری برای این  فیلم است.

طبق اطلاعات شنیده شده شاهرخ خان نقش مهمی را در این فیلم بازی خواهد کرد نقشی که مسیر حرکتی کاراکتر رنبیر کاپور در فیلم کمک بسیاری خواهد کرد. درواقع حضور شاهرخ خان در این فیلم یک حضور افتخاری کوتاه است اما در عین حال نقشی مهم و تاثیرگذار خواهد بود. او پیش‌تر در برنامه‌های خود تاریخی را برای این فیلم اختصاص داده بود و تا قبل از پایان سال جاری میلادی فیلمبرداری انجام خواهد شد. شاهرخ خان پیش‌تر در فیلم «ای دیل هه مشکل» با بازی رنبیر کاپور نیز حضوری افتخاری پیدا کرده بود.

شاهرخ خان بدون شک یکی از ستاره‌های تکرار نشدنی بالیوود است که چند دهه بر سینمای هند حکومت کرده اما مدتی است که به طور جدی مشغول هیچ پروژه‌ای نیست و دلش می‌خواست با فرزندانش که در خارج از کشور مشغول تحصیل هستند زمان سپری کند. این چهره مطرح به تازگی تولد ۵۴ سالگی خود را جشن گرفت و همه فکر می‌کردند که او در روز تولدش پروژه بعدی خود را اعلام خواهد کرد اما او گفت فقط زمانی  درمورد فیلم بعدی‌اش صحبت خواهد کرد که فیلمبرداری آن فیلم آغاز شده باشد و باید دو سه ماه دیگر طرفداران او منتظر باشند.

شاهرخ خان می‌گوید پسر بزرگش آرین قبل از اینکه به کالج برود به او گفته است که او و خواهرش سوهانا با تماشای فیلم‌هایی همچون «دیلواله دولهنیا لجئنگه» و «کوچ کوج هوتاهه» با بازی پدرشان بزرگ شدند و معتقد است که پدرش باید یک فیلم بزرگ دیگر بازی کند تا برادر کوچکش آبرام باور کند پدرشان شاهرخ خان یک سوپراستار بزرگ است و حالا شاهرخ خان تصمیم دارد در چنین فیلمی بازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا