سینماسینمای‌جهان

حضور وودی هارلسون در یک فیلم جنایی

مجله اینترنتی کولاک، مترجم: پرویز فغفوری آذر : کسی «قاتلین بالفطره» محصول سال ۱۹۹۴ را به یاد دارد؟ فصل اول «کارآگاه واقعی» (True Detective) که دیگر حتما یادتان هست. دو کارآگاه سرتق پلیس که پس از داستان‌های عجیب و دوستی و دشمنی، نهایتاً دوباره برای حل یک پرونده ناتمام با یکدیگر همکاری کردند و پرونده حل شد. فصل اول آن سریال تاکنون بهترین فصل از این سریال و یکی از بهترین ساخته‌های شبکه HBO بوده است. تیتراژش هم تمام تیتراژهای سریال‌های تلویزیونی را به قبل و بعد از خود تقسیم کرد.

هرچه آن فصل و آن سال برای متیو مک‌کانهی خوب بود و پرجایزه، وودی هارلسون دست خالی ماند و چقدر حیف. او یکی از بهترین بازیگران نقش مکمل هالیوود است و بهترین نظر را درمورد فصل دوم این سریال داشت: «وقتی یک فصل تا این حد کامل و عالی است،‌ بهتر است تکرارش نکنید یا ادامه‌ای برای آن نسازید.» حرفش را گوش نکردند، فصل دومش را ساختند و دیدیم چه شد. فصل سوم «کارآگاه واقعی» تا حدی آبروداری کرد اما هنوز هم فصل اولش با فاصله‌ زیاد جزو بهترین ساخته‌های این شبکه است.

Woody Harrelson

حالا این بازیگر ۵۷ ساله و خونگرم قرار است در یک فیلم جنایی بازی کند که براساس زندگی یک آدمکش قراردادی ساخته شده است. نام این فیلم یک بار عوض شده اما در هر دوحالتش به فارسی یکی است. یک بار «Cate» بوده و الان شده «Kate».  نقش اول زن این فیلم ماری الیزابت وینستد بازی می‌کند و بازی در نقش اول مرد آن را وودی هارلسون برعهده گرفته است.

سدریک نیکلاس ترویان کارگردان این فیلم و عمر الیم نویسنده فیلمنامه آن هستند.

در این فیلم بار دیگر قرار است با دشواری‌های یک آدمکش قراردادی (زن یا مردش فرقی نمی‌کند) آشنا شویم. این فیلم ۲۴ ساعت آخر زندگی این آدمکش را در توکیو به تصویر می‌کشد، ضمن این که با گذشته این آدمکش، از رانندگی در حال مستی و استفاده او از مواد مخدر هم آشنا خواهیم شد.

هنوز خبری از جزئیات نقش وودی هارلسون در این فیلم به رسانه‌ها درز پیدا نکرده است. نتفلیکس از سال ۲۰۱۷ حق تولید این فیلم را خریده اما تولید آن از اواخر امسال شروع خواهد شد.

تا قبل از تولید «کیت» شاهد اکران «Gemini Man» از ماری الیزابت‌وینستد در ۱۱ اکتبر و «Zombieland: Double Tap» از وودی هارلسون در ۱۸ اکتبر خواهیم بود.

منبع: امپایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا