اخبار داغ

حمید حاجیان وکیل پایه یک دادگستری که در پارکینگ به قتل رسید کیست ؟

مجله اینترنتی کولاک : شب گذشته در خیابان کامرانیه تهران صدای شلیک گلوگله از پارکینگ خانه ای بلند شد و لحظاتی بعد پرده از ماجرای قتل ترسناک وکیل پایه یک دادگستری برداشته شد .

 

 

ماجرای قتل حمید حاجیان وکیل چه بود ؟

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، در رابطه با ماجرای قتل حمید حاجیان به ضرب هشت گلوله عنوان کرد :

با حضور در محل وقوع حادثه دریافتیم یک نفر مهاجم به فردی به نام «حمید حاجیان» وکیل پایه یک دادگستری و یک زن جوان همراه وی تعداد زیادی گلوله شلیک کرده است. مشخص شد فرد مضروب دچار مرگ مغزی شده و فوت کرده است.

این زن جوان در بیمارستان به پلیس گفته فردی ناشناس وارد پارکینگ شده و با یک کلت کمری این دو نفر را مورد اصابت گلوله قرار داده است؛ بنا به تحقیق ماموران پلیس “دوربین‌های مداربسته داخل پارکینگ خراب بوده” و صحنه قتل حمید حاجیان ثبت نشده است.

 

آیا حمید حاجیان وکیل پرونده مفاسد اقتصادی بود ؟

برخی از افراد و همکاران وی مدعی شدند که حاجیان در یکسری پرونده مفاسد اقتصادی وکیل بوده است اما این موضوع هنوز به اثبات نرسیده است و صحت و سقم آن مشخص نیست.

وی همچنین افزوده است که علت و انگیزه مهاجم یا مهاجمان هنوز مشخص نشده است و دستورات لازم برای شناسایی مهاجم یا مهاجمان صادر شده است.

رسانه ها و افکار عمومی با نام حمید حاجیان در جریان دادگاه رسیدگی به پرونده فساد در بانک سرمایه آشنا شدند. حسین هدایتی از بدهکاران بانک سرمایه در جریان دادگاه این بانک گفته بود: «به سراغ حمید حاجیان که یک وکیل با نفوذ است و ۵۰ میلیارد تومان پول بنده را خورده و برده است بروید. حاجیان به من گفت اگر اسمش را در دادگاه ببرم از من شکایت می‌کند.»

با این حال سیامک مدیرخراسانی وکیل حسین هدایتی به خبرگزاری فارس گفته است که قتل حاجیان هیچ ارتباطی به پرونده حسین هدایتی ندارد.

از حمید حاجیان بعنوان وکیل سابق حسین هدایتی نام برده می شود.گفته شده است که دوربین های مدار بسته داخل پارکینک محل قتل در لحظه وقوع این قتل کار نمی کرده اند و صحنه قتل ضبط نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا