چهره هاسلبریتی ایرانی

حمید لولایی بازیگر نقش استاد خان جان در سریال بچه محل + عکس و بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی بازیگر نقش استاد خان جان در سریال بچه محل به همراه عکس و بیوگرافی حمید لولایی همچنین اطلاعاتی در خصوص مجموعه بچه محل عموپورنگ. به نقل از روابط عمومی پروژه، حمید لولایی سه‌شنبه ۲۱ مرداد به‌عنوان جدیدترین بازیگر مهمان در سریال تلویزیونی «بچه‌محل» به کارگردانی احمد درویشعلی‌پور و تهیه‌کنندگی مسلم آقاجانزاده حضور خواهد داشت و در نقش «استاد خان جان» به ایفای نقش می‌پردازد.

حمید لولایی بازیگر نقش استاد خان جان
حمید لولایی بازیگر نقش استاد خان جان
لولایی ایفاگر نقش «استاد خان جان»، استاد داداش‌جان است که سروش جمشیدی آن را بازی می‌کند که برای حل یک مشکل وارد محله می‌شود.
داریوش فرضیایى، کمند امیرسلیمانى، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانى، رامین ناصرنصیر، فرهاد بشارتى، آرش میراحمدى، امیر سهیلى، ابراهیم شفیعى، سوسن پرور، ایمان صفا، پیمان مرادی، علیرضا گالش و امیرمحمد متقیان و سروش جمشیدى بازیگران این مجموعه هستند.
اسامی عوامل این مجموعه عبارتند از تهیه کننده: مسلم آقاجانزاده، کارگردان: احمد درویشعلى‌پور، نویسنده: محمد درویشعلى‌پور، مجرى طرح: محمدحسین خلیفه، برنامه‌ریز: مجید موثق، مدیر تصویربردارى: محمود صالحى

حمید لولایی متولد ۳ دی ۱۳۳۴ تهران اصالتاً بندرکیاشهر، بازیگر مشهور طنز تئاتر، سینما و تلویزیون است. حمید لولایی، فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۵۸ آغاز نمود. در این سال، رضا قاسمی او را برای ایفای نقش در تئاتر «سبزه، دوست بچه‌ها» به کارگردان آن «رضا ژیان» پیشنهاد داد و حمید لولایی در این نمایش، در دو نقشِ «فیل» و «دارکوب» ظاهر شد.

سپس در سال ۱۳۵۹ در نمایش «بچه‌ها و خمرهٔ سخنگو» به کارگردانی سیاوش طهمورث بازی کرد و کمی بعد در تئاتر «آن شصت نفر، آن شصت هزار» به کارگردانی «بهرام ابراهیمی» به ایفای نقش پرداخت.

با آنکه نخستین حضور لولایی در تلویزیون در سریال فراموش‌خانه بود، اما شهرت او بیشتر پس از بازی در سریال‌های طنز نوروز ۷۲ و ساعت خوش به‌دست آمد و با سریال زیر آسمان شهر در نقش «خشایار مستوفی» تکمیل شد. او در سال ۱۳۸۴، بابت ایفای نقش در فیلم «چند می‌گیری گریه کنی»، برندهٔ «سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر» شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا