چهره هاسلبریتی ایرانی

خرسندی ژاله صامتی و مهراوه شریفی نیا برای بازی در فیلم سینمایی “درخونگاه”

مجله اینترنتی کولاک: در این مطلب از مجله اینترنتی کولاک سخنان مهراوه شریفی نیا و ژاله صامتی بازیگران فیلم سینمایی “درخونگاه” به کارگردانی سیاوش اسعدی را میخوانید‌.

 

 

مهراوه شریفی‌نیا:

– به خاطر بازی در این فیلم حضور در چند فیلم را از دست دادم، اما به خاطرش خوشحال هستم. حضور در فیلم “درخونگاه” کلاس درس بزرگی بود.

– من با این نظر که نقش ملیحه سطحی است، موافق نیستم. از ابتدا قرار بود ملیحه نقش دختری شل و ول و تن‌لش را بازی کند که یک احساس گناه را به‌خاطر نگفتن اصل ماجرا به برادرش با خود حمل می‌کند. ضمن اینکه این شخص به یک یاس و افسردگی پس از پایان جنگ دچار شده است؛ جنگی که باعث شده شاگردان و دوستانش کشته شوند و او که یک معلم است از کار بیکار شده است.

ژاله صامتی:

– همیشه آدم خوش‌شانسی‌ بوده‌ام. به همین دلیل همیشه کارهای خوبی به من پیشنهاد می‌شود.

– من کارهای سخت از جمله تفاوت سنی با شخصیت فیلم را دوست دارم و از نقش‌های سخت خوشم می آید. من خواستم جسارت خودم را امتحان کنم و این نقش را بازی کنم. این که سیاوش اسعدی برای این نقش به سراغ من آمد، نشان داد که هوش خوبی پشت ساخت این فیلم است. من از ۲۷ سالگی در نقش مادر بازی کردم و فکر می‌کنم تا آخر عمرم هم می‌توانم نقش مادرهایی را بازی کنم که هیچ کدام به هم شبیه نباشند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا