تلویزیونسریال خارجی

خلاصه داستان سریال خارجی شورای پدران همراه اسامی بازیگران

مجله اینترنتری کولاک : شبکه ان بی سی سفارش ساخت سریال درامی را به نام شورای پدران را  داده است ، این سریال اقتباسی از رمانی پرفروش به همین نام است .

پیش بینی شده است که سریال شورای پدران ، سریال پرطرفداری خواهد شد ، این مجموعه قصه ای پرکشش و جذاب دارد و داستان زندگی مردی را را روایت می کند که می فهمد سرطان دارد و به کمک شش نفر از دوستانش شورایی برای تربیت دخترانش پس از مرگش تشکیل می دهد .

شبکه NBC، دیروز ۷ می با انتشار این خبر اعلام کرد تولید این سریال به تونی پلان و جوآن رتر خالقان سریال «شک» سپرده شده است.

سریال «شورای پدران» داستان مردی به نام اسکات و خانواده‌اش است که با ابتلای اسکات به بیماری سرطان دچار تلاطم می‌شوند. اسکات با آگاهی از این موضوع که زمان زیادی تا پایان عمر خود ندارد، گروهی از دوستانش را بر می‌گزیند تا بعد از مرگش به ساماندهی خانواده او بپردازند.

این سریال بر مبنای کتابی به همین نام است که بروس فیلر نویسنده بر اساس خاطرات واقعی خود نگاشته است. فیلر در سال ۲۰۰۸ متوجه ابتلای خود به نوع نادری از سرطان کشنده می‌شود. او که از آینده فرزندان دوقلوی دختر خود در هراس است دست به کار می‌شود و از آنجا که می‌داند هیچکدام از دوستانش قادر نیست به تنهایی از پس اوضاع بر بیاید، گروهی ۶ نفره از نزدیکترین دوستانش را برای تشکیل شورای پدران فرا می‌خواند تا در تربیت و رشد دخترانش بعد از مرگ او کمک کنند. هر کدام از این افراد مسئول کاری در حوزه تخصص خود هستند؛ یکی پدر تکالیف مدرسه است و دیگری مسئول امور بیرون از خانه و به این ترتیب دختران می‌دانند برای هر کاری به چه کسی رجوع کنند. البته داستان بروس فیلر پایانی خوش داشت و او بعد از انجام معالجات درمانی، به طور کامل به زندگی بازگشت و طرح شورای پدران هرگز به طور کامل عملیاتی نشد.

سارا وین کالیس، کلیو استاندن، تام اورت اسکات، جی.‌آگوست رچاردز، بلوچپمن، امجی آنتونی و استیون سیلور از بازیگران این سریال هستند.

سریال «شورای پدران» توسط شاخه تلویزیونی استودیو یونیورسال تولید خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا