سینماسینمای‌جهان

خلاصه داستان و بازیگران فیلم موربیوس Morbius + نقد و بررسی و زمان اکران

در این مطلب درباره داستان و بازیگران فیلم موربیوس Morbius نوشته ایم. فیلم موربیوس برای اکران در تاریخ ۳۱ جولای ۲۰۲۰ (۱۰ مرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم پس از  فیلم Venom (ونوم)، دومین فیلم دنیای شخصیت‌های منفی مرد عنکبوتی است که سونی پیکچرز به ساخت آن چراغ سبز نشان داده است.که گفته می‌شود تام هاردی، بازیگر نقش ادی براک (ونوم)، در یکی از صحنه‌های پس از پایان احتمالی فیلم موربیوس حضور خواهد داشت. در فیلم موربیوس جرد لتو، آدریا آرجونا، مت اسمیت و جرد هریس از بازیگران اصلی هستند.

طبق خبری که تریلرترک منتشر کرده، شرکت سونی پیکچرز روز گذشته اطلاعات اولین تریلر فیلم مستقل آنتاگونیست و ضد قهرمان موربیوس خون آشام زنده (Morbius the Living Vampire) را در وب‌سایت AlbertaFilmRatings ثبت کرده که طبق آن، مدت زمان اولین تریلر این فیلم قرار است ۲ دقیقه و ۳۱ ثانیه باشد و رتبه‌بندی سنی PG را نیز دریافت کرده است.

اگرچه زمان انتشار این تریلر اعلام نشده، اما می‌توان طی این هفته یا هفته آینده منتظر انتشار اولین تریلر فیلم Morbius باشیم که منطقی‌ترین حالت آن این است که اولین تریلر فیلم موربیوس همزمان با شروع اکران فیلم Bad Boys For Life (پسران بد برای زندگی) و فیلم Dolittle (دولیتل) در هفته آینده منتشر شود.

داستان و بازیگران فیلم موربیوس Morbius
داستان و بازیگران فیلم موربیوس Morbius

پیش از این نیز شایعه شده بود که اولین تریلر فیلم Morbius قرار است جز پیش نمایش‌های قسمت سوم فیلم Bad Boys (پسران بد) باشد که هر دو فیلم به سونی پیکچرز تعلق دارند و این نظریه تا حد زیادی منطقی به‌نظر می‌رسد. جرد لتو در نقش موربیوس مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس و تایریس گیبسون، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Morbius حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

دانیل اسپینوزا، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Child 44 (کودک ۴۴) و فیلم Life (حیات)، وظیفه کارگردانی فیلم Morbius را بر عهده داشته و همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم نیز بر عهده مت سازاما و بورک شارپلس، سازندگان سریال Lost in Space (گمشده در فضا) بوده است.


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های باکس آفیس هفتگی ۲۰۲۰ و فیلم جدید خارجی مراجعه کنید

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا