سرگرمی

خلاصه فیلم جام جهانی ۲۰۱۸ به روایت فردوسی پور + لینک دانلود و قیمت

در این ویدیو منتخب و خلاصه فیلم جام جهانی ۲۰۱۸ به روایت فردوسی پور را می بینید. «فیلم جام جهانی ۲۰۱۸» مستند رسمی از جام جهانی ۲۰۱۸ است که به صورت اختصاصی توسط فیفا تولید شده و با صدای عادل فردوسی‌پور در ایران نیز منتشر شده است.

این دومین همکاری اینترنتی فردوسی پور با پلتفرم های اینترنتی است که قبلاً مستند اینترنتی کلاسیکو را تهیه کرده بود. فیلم‌های رسمی جام جهانی، فیلم‌هایی مستندگونه از متن و حواشی هر دوره جام جهانی است که فیفا از سال ۱۹۵۴ اقدام به تهیه آن کرده است. آخرین فیلم از این مجموعه تولیدات که به جام جهانی ۲۰۱۸ اختصاص دارد، داستانی ماندگار از امید، اشتیاق، دل شکستگی و لذت جام جهانی را فراهم کرده است.

فیلم رسمی مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه (Official Film of 2018 FIFA World Cup Russia) محصولی از سازمان فیفا به کارگردانی ریچارد هورن و جرج میلر است که توسط عادل فردوسی پور روایت شده و نسخه فارسی این فیلم دیدنی و جذاب هم اکنون از طریق سامانه هایی چون فیلیمو قابل دانلود است. این فیلم صحنه های زیبایی که از چشم همگان از این مسابقات پنهان مانده را به تصویر کشیده است و اولین بار از طریق پلفرم های اینترنتی مانند آمازون پخش شده است.

خلاصه فیلم جام جهانی 2018 به روایت فردوسی پور
خلاصه فیلم جام جهانی ۲۰۱۸ به روایت فردوسی پور

دانلود با لینک مستقیم کیفیت ۱۰۸۰p HQ                                  قیمت : ۶۰۰۰ تومان

دانلود با لینک مستقیم کیفیت ۱۰۸۰p                                       قیمت : ۵۰۰۰ تومان

دانلود با لینک مستقیم کیفیت ۷۲۰p                                        قیمت : ۴۵۰۰ تومان

دانلود با لینک مستقیم کیفیت ۴۸۰p                                        قیمت : ۴۰۰۰ تومان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا