اخبار داغموسیقی

خواننده مشهور و پرآوازه آمریکایی درگذشت

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

خواننده مشهور و پرآوازه آمریکایی درگذشت

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

موسیقی آمریکا یکی از پرآوازه‌ترین چهره‌های خود را از دست داد. آرتا فرانکلین خواننده برنده ۱۸ جایزه گرمی در ۷۶ سالگی بر اثر عوارض بیماری سرطان چشم از جهان فروبست.

فرانکلین از چهره‌های پرطرفدار موسیقی بود و در طول ۷ دهه فعالیت نامش ۱۷ بار در صدر فهرست پرفروش‌ترین آهنگ‌های بازار موسیقی قرار گرفت.

او از سال ۲۰۱۰ پی برد به سرطان مبتلا است و از یکسال پیش از دنیای موسیقی خداحافظی کرد. او آخرین بار نوامبر گذشته در مراسمی برای کمک به بیماران ایدزی در نیویورک روی صحنه حاضر شده بود.

در بیانیه‌ای که خانواده‌اش برای درگذشت او منتشر کردند، می‌خوانیم: «در یکی از تیره‌ترین لحظات زندگیمان برای توصیف دردی که در قلبمان جاری است قادر به یافتن واژه‌های مناسب نیستیم. ما مادر و اساس خانواده‌مان را از دست دادیم. عشق او به خانواده‌اش مرزی نداشت.»

فرانکلین در ممفیس و در خانواده‌ای اهل موسیقی به دنیا آمد. او از سنین پایین به خواندن روی آورد و به زودی در دهه ۶۰ میلادی به شهرت رسید.

درگذشت فرانکلین با واکنش بسیاری از چهره‌های دنیای موسیقی از التون جان تا پل مک‌کارتنی روبه‌رو شد.

پل مک‌کارتنی ستاره گروه «بیتلز» در این باره نوشت: «بگذارید تا لحظه‌ای را به سپاسگزاری از زندگی زیبای آرتا فرانکلین، ملکه موسیقی سول که سال‌ها الهام‌بخش بسیاری از ما بود، اختصاص دهیم.»

التون جان هم درگذشت فرانکلین را برای آن‌ها که عاشق موسیقی واقعی هستند، ویرانگر توصیف کرد.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

خواننده مشهور و پرآوازه آمریکایی درگذشت

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا