گوناگون

خواننده معروف رپ در آغوش دختر رئیس جمهور سابق+عکس

مجله اینترنتی کولاک :نسرین بن علی و خواننده رپ از دسامبر گذشته عکس‌هایی را منتشر کردند که از جنجالی‌ترین آن‌ها می‌توان به عکس نسرین بن علی و کادوریم روی عرشه یک کشتی اشاره کرد.

 

 

پس از گذشت حدود هشت سال از سرنگونی (زین العابدین بن علی) رئیس جمهور سابق تونس به دنبال انقلاب مردمی سال ۲۰۱۱، تصویر خانواده بن علی دوباره به اخبار این کشور بازگشته است. به تازگی عکس‌ها و فیلم‌هایی در فضای مجازی از دختر بن علی (نسرین) منتشر شده است که کادوریم خواننده معروف رپ را در آغوش گرفته و از رابطه عاشقانه خود با او سخن می‌گوید.

 

اغلب مردم تونس می‌گویند عکس‌های دختر بن علی نشان دهنده طمع و تلاش او برای به چنگ آوردن پول و اموال خواننده یاد شده است. به خصوص اینکه در ژوئن گذشته ادعا شد که بن علی در شرایط اقتصادی سختی در تبعیدگاهش در جده عربستان زندگی می‌کند و درآمد او از کمک‌های مالی است که حکومت عربستان به او می‌دهد و دولت تونس هم او را از حقوق بازنشستگی محروم کرده است.

 

کادوریم در پاسخ به سؤال مجری شبکه ۹ تونس در پاسخ به این سؤال که آیا با علاقه‌مند شدن به دختر یک چهره منفور (بن علی) و همسر سابق یک مرد منفور (صخر الماطری) خودش را با مردم تونس در انداخته یا نه گفت: به خاطر نسرین نه فقط با مردم تونس بلکه با همه دنیا در خواهم افتاد و در ادامه افزود نسرین بن علی به هیچ وجه چشم طمع به میلیارد‌ها دلاری که او از نقطه صفر به دست آورده ندارد همانطور که او نیز به دنبال سلطه و نزدیک شدن به قدرت نیست!

گفتنی است که همسر سابق (نسرین بن علی) یک سرمایه دار به نام (صخر الماطری) بود که پس از متهم شدن به فساد مالی و تاراج اموال مردم تونس فرار کرد و از چنگ عدالت گریخت.

قرار است کادوریم در سال جاری کنسرت موسیقی با حضور رونالدینیو در تونس برگزار کند. عکس‌هایی از آن دو در کنار یکدیگر منتشر شده است./روانشهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا