اجتماعیاخبار داغ

داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

دادگاه جنایی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران گفت: به دنبال گزارش وقوع یک قتل، مشخص شد زن جوان بر اثر خفگی به قتل رسیده و با وجود بهم ریختگی محل جنایت، عاملان جنایت با داشتن آشنایی قبلی وارد محل جنایت شدند. و با نقشه قتل کار خود را عملیاتی کردند.

کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که دختری همراه خواهر بزرگتر ۴۰ ساله‌اش در خانه پدری خود زندگی می کردند.
در بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته کارآگاهان موفق به شناسایی تصویر خواهر مقتوله شدند که داخل کوچه با حالتی مضطرب در حال چرخیدن و پرسه زنی است و پس از آن، در حالیکه مردی میانسال به وی مراجعه می کند از داخل کوچه خارج شده و پس از گذشت نزدیک به ۱۵ دقیقه مجددا به داخل کوچه آمده است.


خواهر مقتوله با مشاهده مستندات پلیسی لب به اعتراف گشوده و به پرداخت مبلغ ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به مرد داخل تصاویر برای به قتل رساندن خواهرش اعتراف کرد و گفت: از مدتی پیش خواهرم به خاطر افسردگی شدید به سمت مصرف موادمخدر گرایش پیدا کرد و مرا مجبور می کرد تا برایش مواد تهیه و خریداری کنم . این موضوع باعث آغاز اختلافات ما شد.

نهایتا تصمیم به قتل خواهرم گرفته و موضوع را با یکی از فروشندگان موادمخدر در میان گذاشتم شب جنایت پس از هماهنگی با آن مرد و در حالیکه خواهرم در آشپزخانه مشغول مصرف مواد بود، در خانه را باز کردم و او وارد خانه شد و من از خانه خارج شدم، یک ساعت بعد او از منزل خارج و عنوان کرد که کار تمام شد؛ پس از آن دو نفری از کوچه خارج شدیم تا پولش پرداخت کنم؛ پس از دادن پول، برای صحنه‌سازی با برادرم تماس گرفتم.

این پست توسط بخش دادگاه جنایی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

داستان عجیب زن تهرانی که به خاطر مواد مخدر نقشه قتل خواهرش را چید!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا