اخبار داغ

داستان هایی واقعی از زوج های عجیب و قاتل

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

عشق و ازدواج همیشه هم لطیف و عاشقانه نیست. بسیاری از زن و شوهرها بسیاری از کارهایشان را به طور مشترک انجام می دهند اما اینکه قتل و جرم کار مشترک یک زوج باشد اندکی غیر منتظره است. با این حال ما چند زوج معروف در حوزه جرم شناسی را به شما معرفی خواهیم کرد که سرنوشت عجیبی داشته اند.

زوج

۱- مایرا هایندلی و یان برادی

این زوج عجیب در مورس انگلستان زندگی می کردند و خودشان جسد مقتولین شان را دفن می کردند. یان برادی یکی از مظنونینی بود که نازی ها به دنبالش بودند. یان همسرش هایندلی را آزار می داد و در نهایت وقتی بدرفتاری او ادامه پیدا کرد، هایندلی شوهرش را به نازی ها لو داد.

آنها پیش از آن با هم همکار بودند البته در زمینه قتل. اولین قربانی آنها در سال ۱۹۶۳ دختر ۱۶ ساله ای در همسایگی شان بود. برادی قربانیان را می دزدید و هایندلی آنها را با ماشین حمل می کرد. برادی آنها را از نظر جنسی مورد آزار و اذیت قرار می داد و سپس آنها را می کشت. تمامی قربانیان در مورس انگلستان دفن شدند اما برادی پس از دستگیری از گفتن نشانی دقیق محل دفن آنها خودداری کرد. برادر هایندلی کسی بود که آن دو را به پلیس لو داد اما این زوج از گفتن هر چیزی در دادگاه اجتناب کردند.

هایندلی بعدها اعتراف کرد که قتل ها توسط او به تنهایی انجام می گرفت زیرا او توسط برادی شکنجه میشد و کاملا تحت کنترل او بود. پس از آن عکس هایی پیدا شد که اثبات می کرد برادی هم گناهکار است. در محاکمه قاضی پرونده اظهار کرد که آن دو قاتلانی سادیستی هستند.

زوج

۲- فرد و رزماری وست

هنگامی که رز در سن ۱۵ سالگی فرد وست را ملاقات کرد، ابتدا پیشنهاد ازدواج او را رد کرد اما آن دو با هم برای انجام جرم و جنایات فجیع یک گروه تشکیل دادند. این زن و شوهر بین سال های ۱۹۶۷ تا ۱۹۸۷، ۱۲ فقره قتل انجام دادند که دو فقره از این قتل ها فرزندان خودشان بودند. رز به عنوان یک روسپی در خانه خود کار می کرد درحالیکه فرد به تماشای او می نشست. این زوج فرزندان زیادی داشتند هم از خودشان و هم از مشتریان رز.

تمام کودکان از نظر جسمی به طرزی وحشتناک توسط آن دو شکنجه می شدند و دو تا از فرزندان شان هم در حیاط خلوت دفن کردند. این زوج وقتی یکی از دختران شان به دوستش گفت که پدرش به او تجاوز کرده است، دستگیر شدند. بچه ها از اینکه علیه پدر و مادرشان شهادت بدهند می ترسیدند اما دختر ارشد فرد که حاصل ازدواجی دیگر بود و سال ها شکنجه خواهرها و برادرانش را دیده بود جرات پیدا کرد و همه چیز را گفت. پس از دستگیری فرد خود را دار زد و رز زندانی شد. رز تا آخر عمر خود را بی گناه می دانست اما افراد زیادی شاهد جنایات او بودند.

زوج

۳- دیوید پارکر ری و سیندی هندی

دیوید پارکر ری خود به تنهایی مظنون به ۴۰ تا ۶۰ فقره قتل است و همیشه دوست داشت فانتزی های فجیعش را عملی کند. او بعدها پای دوست دخترش سیندی هندی را نیز به ماجرا باز کرد. روزی آن دو زنی به نام ویگیل را دزدیدند و سه روز پشت سر هم او را تحت آزار جنسی قرار دادند. ویگیل مدام گریه می کرد و درخواست کمک داشت. این زوج حتی در همان اتاق تلویزیون تماشا می کردند و شب و روزشان را در همان اتاق می گذراندند.

ویگیل بعد از سه روز بالاخره فرصتی پیدا کرد و برهنه و خونین توانست از خانه آنها بگریزد درحالیکه یک قفل هم در گردنش وجود داشت. ری و سیندی هر دو دستگیر شدند. ری به ۲۲۴ سال حبس محکوم شد. رز تا کنون ۱۷ سال حبس را به جرم کمک به جرم و پنهان سازی سپری کرده است.

زوج

۴- دکتر کارل تانزلر و ماریا النا هویوس

دکتر تانزلر پزشکی ۵۵ ساله بود که عاشق بیمار ۱۹ ساله اش ماریا النا شد. او برایش مهم نبود که النا با مرد دیگری ازدواج کرده است و هیچ رفتار محبت آمیزی با وی ندارد. النا دچار بیماری سل بود و دکتر تانزلر بالاخره تصمیم گرفت جسد معشوقش را برای همیشه نزد خود نگه دارد. پس معبدی برای او ساخت و جسدش را از خانواده پنهان کرد.

تانزلر با آنکه در زنده بودن ماریا با جواب رد به پیشنهاد ازدواجش مواجه شد اما فکر می کرد که هنگام مرگ توانسته دل او را به دست آورد و به حاجتش برسد. بدن النا به مرور تجزیه میشد و دکتر با سیم، استخوان های او را نگه می داشت. مدام به بدنش عطر می زد تا بوی پوسیدگی گوشت مرده کمتر به مشام برسد. وحشتناک تر این است که به نظر می رسد دکتر با پیکر مرده النا از نظر جنسی نیز رابطه داشته است. بالاخره روزی خواهر بزرگتر النا به ماجرا پی می برد و دکتر تانزلر زندانی می شود. بدن النا به خاک سپرده می شود و دکتر تانزلر پس از آزادی ماکتی از جنس شمع و موم از بدن معشوقش می سازد. دکتر تانزلر در سال ۱۹۵۲ در کنار جسد ساختگی معشوقش جان می سپارد.

منبع : the-line-up

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا