کلیپ داغ

دانلود اجرای گروه بدلکاری اکشن یزد قسمت ۲۱ برنامه عصر جدید ۱۷ فروردین ۹۸

مجله اینترنتی کولاک،سید امید صادقی

گروه هفت نفره یزدی ها(گروه بدلکاری اکشن یزد) با شوق زیاد آمده بودند تا از هر چهار داور رای مثبت بگیرند اما در عین حال که کار آنها زیبا و مهیج بود اما به دلیل خطاهایی که داشتند از بشیر حسینی و آریا عظیمی نژاد رای منفی گرفتند و با رای حضار به مرحله نهایی مسابقه یکشنبه شب رسیدند. این گروه با تلفیقی از ورزش پارکور و ژیمناستیک و ورزش های رزمی و با اضافه کردن یک سناریو به آن تلاش کردن تا اجرای خود را با بدلکاری مهیج تر نشان دهند اما در نهایت مهم ترین خروجی مسابقه برای آنها وعده امیدوار کننده سید بشیر حسینی بود که به گروه هفت نفره یزدی قول داد که در یک فیلم بلند یا کوتاه از وجود آنها استفاده شود.
عظیمی نژاد هم در توضیح رای منفی خود به بچه های یزدی گفت: وقتی اسم بدلکار می آید من شخصا انتظار کارهایی دارم که این حس را در من به وجود بیاورد که یک بدلکاری جذاب را می بینم اما کار شما فاقد آن تحرکات طبیعی بود و من انتظار زد و خوردهای باور پذیرتری را داشتم.
بشیر حسینی هم که به آنها رای منفی داده بود گفت:من دیدم که هر کسی کتک خورد روی زمین افتاد و از اجرای شما محو شد در حالیکه شما می توانستید از ظرفیت یک گروه هفت نفره استفاده بهتری کنید.

در ادامه اجرای این گروه یزدی را مشاهده می نمائید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا