کلیپ داغ

دانلود ام شو شنبه ۱۸ مرداد با حضور پژمان بازغی و حمید حامی+ ویدیو قسمت ۱۱ برنامه امشو

دانلود ام شو شنبه ۱۸ مرداد با حضور پژمان بازغی و حمید حامی همچنین ویدیو قسمت ۱۱ برنامه امشو با اجرای مجید صالحی را در این مطلب ببینید. بعد از وقفه ای یک هفته ای برنامه اینستاگرامی ام شو با اجرای مجید صالحی مجددا به صورت لایو پخش شد. در اینستاگرام این برنامه نوشته شده:

مهمانان شب ۱۱ ام ام شو. برنامه طنز و زنده‌ی امشو با پژمان بازغی و حمید حامی باز می‌گردد…
پژمان بازغی بازیگر سینما و مجری تلویزیون به همراه حمید حامی خواننده🎤 نسل جوان مهمانان شب یازدهم برنامه طنز اینترنتی امشو با مجید صالحی هستند که به صورت زنده پخش می‌شود.

«امشو» یک برنامه تفریحی و کاملا «غیرسیاسی»است که در ۱۰ هفته گذشته در بستر فضای مجازی پخش شده و حالا پس از یک هفته تاخیر، دوباره از شنبه ۱۸ مردادماه و با پخش قسمت یازدهم کار خود را از سر می‌گیرد.
فراموش نکنید: قسمت یازدهم «ام شو» شنبه شب، هجدهم مردادماه، ساعت ۲۱پخش زنده از لایو پیج اینستاگرام ویترین استودیو (با قرعه‌کشی آنلاین) و یوتیوب

ام شو شنبه ۱۸ مرداد با حضور پژمان بازغی
ام شو شنبه ۱۸ مرداد با حضور پژمان بازغی

برنامه ام شو ، اولین و تنها تاک شوی کاملا طنز در ایران است که به صورت زنده، فقط در فضای مجازی پخش می‌ شود و پخش تلویزیونی ندارد. بد نیست بدانید سید مجید صالحی (متولد ۲۶ شهریور ماه سال ۱۳۵۴در شهر تهران) بازیگر، کارگردان، نویسنده و تهیه ‌کننده و ترانه ‌سرا اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا