کلیپ داغ

دانلود برنامه عصر جدید چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ + ویدیو شب دوم قسمت ۸ از مرحله دوم عصر جدید

دانلود برنامه عصر جدید چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹ همچنین ویدیو شب دوم قسمت ۸ از مرحله دوم عصر جدید به همراه اطلاعات تکمیلی درباره این مرحله در اینجا. قسمت هشتم از دور دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران، امشب روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت و از این برنامه، دو اجرای دیگر به انتخاب داوران، راهی مرحله آرای مردمی می‌شوند تا با کسب رای بیشتر، به نیمه‌نهایی برسند.

در برنامه دیشب و امشب که در دو قسمت تدوین شده است، منصور نادری با چرخ‌هایی عجیب و مرتفع به صحنه می‌آید، گروه نسل جدید را با افزایش نفرات و کاخُن‌هایی که خودشان ساخته‌اند، در رشته ساز ابداعی خواهید دید، مصطفی حسنلو و همکارش، با رنجری دوتوربینه، همه را به هیجان دعوت کرده‌اند، گروه نقاشان نور با تکنیکی خاص در عکاسی، روایتی از کرونا به تصویر می‌کشند و همه اینها با خوانندگی پویان جناتی، طعم موسیقی قدیمی خواهد یافت.

در هر قسمت از برنامه ۷ شرکت کننده اجرا خواهند کرد و به انتخاب ۴ داور مسابقه آریا عظیمی نژاد، بشیر حسینی، رویا نونهالی و امین حیایی ۲ اجرای به مرحله بعدی راه پیدا می کنند.

عصر جدید چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹
عصر جدید چهارشنبه ۲۲ مرداد ۹۹

در این قسمت راه یافتگان به مرحله بعدی مشخص شدند. حدود ۴۰ تماشاچی از بین خانواده عصر جدید، در سالن حضور داشتند.

پنجمین قسمت از دور دوم مسابقه بزرگ استعدادیابی ایران شنبه شب روی آنتن شبکه سه سیما رفت و به تاثیر از کرونا، تغییراتی به خود می بیند. شب دوم این مرحله یکشنبه شب پخش شد.

نکته جالب این قسمت تعبیه دکمه هایی روی میز احسان علیخانی بود که صدای تماشاچیان را پخش می کرد! در حالیکه به دلیل شیوع کرونا و خطر ابتلای تماشاچیان در سالن برنامه عصر جدید به این ویروس، در این قسمت نیز آنها غایب بودند و در عوض احسان علیخانی با فشردن دکمه های روز میز خود صدای تشویق آنها را در مواقع لازم پخش می کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا