تلویزیون

دانلود برنامه کامل عصر جدید پنجشنبه ۴ دی ماه ۹۹

در این مطلب از کولاک نیوز، امکان دانلود برنامه کامل عصر جدید پنجشنبه ۴ دی ماه ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. همان ‌طور که احسان علیخانی چندی پیش اعلام کرد، عصر جدید در راه پخش قرار گرفته است و مخاطبانِ علاقه ‌مند می ‌توانند پنجشنبه ۴ دی ماه ۹۹ منتظر پخش این برنامه باشند.

چندی پیش در پیگیری ‌ها مشخص شده بود که عوامل و دست ‌اندکاران عصر جدید در تلاش‌ هستند مراحل نیمه ‌نهایی و نهایی فصل دوم این برنامه تلویزیونی را در ماه ‌های باقیمانده از سال ۱۳۹۹ شمسی به مرحله ضبط و پخش برسانند. حتی با توجه به انتشار فراخوان فصل سوم، قرار بود با آرام شدنِ کرونا و مهیا شدن شرایط، عصر جدیدی ‌ها در تابستان ۱۴۰۰ شمسی تولید فصل سوم را آغاز کنند.

سپس ایمان قیاسی ، مجری هشتگ عصرجدید با انتشار ویدئویی از بازگشت این برنامه پربیننده به آنتن شبکه سه در روز‌های آینده خبر داد. در این ویدئو آریا عظیمی ‌نژاد هم دیده می‌ شد و عوامل عصر جدید، تاریخ پخش برنامه ‌هایی که جدیدا ضبط شده ‌اند را نیمه ابتدایی دی ‌ماه اعلام کرد. برنامه‌ هایی که در آن داوران این رقابت تلویزیونی خود از حضور یک یا چند میهمان، میزبانی می ‌کنند، با شرکت‌ کنندگان سال گذشته و امسال گفتگو‌های تصویری برگزار شده است. احسان علیخانی میهمانانی دارد که مرتبط با موضوع کرونا با آن ‌ها گفتگو می ‌کند و همین‌ طور، آیتم‌ های تماشایی دیگر. با این حساب تماشاگران عصر جدید بعد از مدتی غیبتِ این برنامه به دلیل شیوع کرونا، می ‌توانند بیننده این برنامه باشند؛ عصر جدید از همین پنجشنبه به تلویزیون برمی‌گردد!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا