تلویزیون

دانلود برنامه کامل عصر جدید یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹

در این مطلب از مجله کولاک، امکان مشاهده و همچنین دانلود برنامه کامل عصر جدید یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ برای شما دوستان عزیز فراهم شده است! با ما همراه باشید. شب گذشته یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ ، قسمت دوازدهم از دور مقدماتی فصل دوم برنامه عصر جدید ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. تاکنون یازده قسمت از برنامه روی آنتن رفته است؛ و ۹ قسمت دیگر از مرحله مقدماتی بایستی پخش شود. همچنین لازم به بیان است قسمت یازدهم  و دوازدهم عصر جدید بعد از ۴ ماه با حضور تماشاگر پخش می ‌شود!

قسمت دوازدهم دور مقدماتی فصل دوم مسابقه بزرگ عصر جدید یعنی عصر جدید یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ را می ‌توان رقابت گروه مرگ نامید؛ چرا که شش اجرا با چهار رای مثبت داوران همراه شدند! 

شب گذشته، مجید معظمی شرکت کننده نوجوان عصر جدید در حوزه خوانندگی روی صحنه هنرنمایی کرد! او قطعه ” بمون ” محسن یگانه را خواند و تماشاگران نیز با او همخوانی کردند. مجید معظمی استعدادی احترام ‌برانگیز در خوانندگی دارد؛ او در همین سنین نوجوانی کار و هزینه تحصیل خود را تامین می ‌کند و استاد وی در حوزه گچ‌ کاری استعداد خوانندگی او را کشف کرده است!

امین حیایی پس از اجرای مجید معظمی گفت:

” من عاشق تیپ، مدل خواندن و زبان بدنت شدم. “

بشیر حسینی هم عنوان کرد:

” اما من عاشق خودت شدم و احساس کردم دوران نوجوانی خودت را داری. “

آریا عظیمی ‌نژاد هم اظهار کرد:

” من این قطعه را نشنیده بودم، اما دیدم که همه سالن با تو شعر را می ‌خوانند و ارتباط و حس خودت با مخاطب بسیار خوب بود. کمتر خواننده‌ ای است که در عصر جدید در چشم من نگاه کند و بتواند بخواند! (خنده) “

دیشب همچنین، هیاس اجرایی را در حوزه شیشه گری روی صحنه آورد! او با هنر خود توانست نظر مثبت داوران را دریافت کند. این شرکت‌ کننده پای چراغ جادو را هم به عصر جدید باز کرد! بشیر حسینی با دیدن هنر این شرکت کننده گفت:

” من تا ۱۰ دقیقه پیش هیچ حسی به شیشه نداشتم (خنده). “

اما در اجرای دیگر شاهرخ رضایی توانست با شعبده یک شروع طوفانی داشته باشد؛ او با پرنده سفید و کوچک خوشبختی اولین چراغ سفید را دریافت کرد.

گروه نسل‌ جدید هم با اجرای هماهنگ خود داوران را شگفت زده کردند. اجرای آن‌ ها درباره کلاس درس بود اما این بچه‌ های باحال درس نوازندگی خود را به خوبی ارائه کردند. آریا عظیمی نژاد ضمن تایید کار هنری آنها گفت:

” هماهنگی شما با هم خوب بود؛ یک پیشنهاد دارم، شما را به همایون نصیری معرفی می ‌کنم تا این استعداد ذاتی ریتم در موسیقی را یاد بگیرید و بهتر از آن استفاده کنید. “

در پایان قسمت دوازدهم دور مقدماتی فصل دوم مسابقه بزرگ عصر جدید یعنی عصر جدید یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ ، گروه نسل‌ جدید و هیّاس با رای داوران به مرحله بعد راه پیدا کردند.

مسابقه استعدادیابی عصر جدید ، شنبه ‌ها و یکشنبه ‌های هر هفته ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه سه صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می ‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا