کلیپ داغ

دانلود کامل گفتگوی جواد کاظمیان در دورهمی چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ + ویدیو

دانلود کامل گفتگوی جواد کاظمیان در دورهمی چهارشنبه ۸ مرداد ۹۹ به همراه ویدیو مصاحبه مهران مدیری با جواد کاظمیان و سوالات جالب از او در همین مطلب. برنامه دورهمی طبق روال گذشته در سه روز آخر هفته و در شب های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه روی آنتن شبکه نسیم می رود.

جواد کاظمیان متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۶۰ در کاشان، فوتبالیست است. وی دیپلم ادبیات دارد، با ۱۷۳ سانتی متر قد به رده ملی و بازی در تیم های بزرگ ایران و کشورهای حاشیه خلیج فارس رسید و حالا دوره های مربیگری را می گذراند.

در روستان مشکان کاشان به دنیا آمده است. فرزند دوم خانواده است یک خواهر بزرگ تر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد، برادرش مهدی در ۲۰ سالگی در استخر خانه یشان غرق شد و درگذشت.

فوتبال را از تیم منتخب مدارس کاشا در مقطع راهنمایی شروع کرد. از سال ۱۳۷۳ وقتی ۱۳ ساله بود به جوانان بانک ملی در تهران رفت و شروع حرفه ای داشت او در سال ۷۵ به جوانان سایپا و سپس بزرگسالان این تیم پیوست. در سال ۸۰ وقتی ۲۰ ساله بود به تیم الاهلی امارات رفت.

جواد در سال ۱۳۸۱ به پرسپولیس تهران رفت و سه فصل در این تیم بود. او سال های سال در تیم های اشعب، الشبابو عجمان بازی کرد تا دوباره یک فصل در سال ۸۹ به پرسپولیس رفت و سال ۹۳ با تیم صبای تهران از فوتبال حرفه ای خداحافظی کرد

کاظمیان در ۷۷ بازی پرسپولیس رکوردار ۳۰ گل زده می باشد. کاظیمان از سال ۱۳۷۸ با تیم زیر ۲۰ سال وارد تیم ملی شد و سال ۸۹ با تیم بزرگسالان با ۴۴ بازی و ۴ گل آخرین روهای خود در تیم ملی را سپری کرد.

جواد کاظمیان در دورهمی چهارشنبه ۸ مرداد
جواد کاظمیان در دورهمی چهارشنبه ۸ مرداد

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه ساعت ۲۳ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا