کلیپ داغ

دانلود کامل گفتگوی رامین رضاییان در دورهمی چهارشنبه ١ مرداد ۹۹ + ویدیو

دانلود کامل گفتگوی رامین رضاییان در دورهمی چهارشنبه ١ مرداد ۹۹ به همراه ویدیو سوالات جالب مهران مدیری از رامین رضائیان در دورهمی چهارشنبه شب را ببینید. برنامه دورهمی با اجرای مهران مدیری این هفته نیز میزبان چهره های سرشناس خواهد بود.

چهارشنبه شب رامین رضاییان در دورهمی بود. رامین رضاییان سمسکندی ۲۷ اسفند ۱۳۶۸ در ساری به دنیا آمده است. وی سابقه عضویت در تیم‌های صبای قم، راه‌آهن و پرسپولیس را دارد.

از باشگاه هایی که رامین رضاییان در آنها بازی کرده می توان به باشگاه فوتبال صباباطری ، باشگاه فوتبال راه آهن تهران ، باشگاه فوتبال پرسپولیس ، باشگاه فوتبال اوستنده و باشگاه فوتبال الشحانیه اشاره کرد.

نام رامین رضاییان در هفته های اخیر با حواشی زیادی همراه بوده است. در برخی از شبکه های اجتماعی صحبت از رابطه او با یک مدل ایرانی اتریشی به نام آماندا است. هرچند این بازیکن چنین رابطه ای را تایید نکرده است.

رامین رضاییان در دورهمی چهارشنبه ١ مرداد
رامین رضاییان در دورهمی چهارشنبه ١ مرداد

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی در شب های رمضان روی آنتن شبکه نسیم می رود. این برنامه ساعت ۲۳ پخش می شود. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا