کلیپ داغ

دانلود گفتگوی امیر حسین قهرایی در دورهمی جمعه ۱۳ تیر ۹۹ + ویدیو

به گزارش کولاک نیوز ، برنامه دورهمی جمعه ۱۳ تیر ۹۹ با اجرا و کارگردانی مهران مدیری ، با حضور امیر حسین قهرایی ، کارگردان شوخی با ستارگان و سازنده اولین دوربین مخفی ‌های ایرانی از شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش خواهد شد. در این مطلب امکان مشاهده و همچنین دانلود گفتگوی امیر حسین قهرایی در دورهمی جمعه ۱۳ تیر ۹۹ برای شما دوستان فراهم شده است.

امیرحسین قهرایی متولد سال ۱۳۳۲ شمسی در شهر اصفهان و فارق التحصیل رشته فیلمسازی و کارگردانی از انگلستان در سال ۱۹۷۷ میلادی می باشد. وی از همان ابتدای شروع کار به عنوان کارگردان در صدا و سیما علاقه به ساختن فیلم‌های کمدی داشت. سریال ” علی کوچولی ” و ” چاق و لاغر ” از جمله کارهای او پیش از اقدام به ساخت دوربین مخفی بود. تا بالاخره در سال ۱۳۷۰ شمسی، نگارش و کارگردانی و تولید اولین برنامه‌ های دوربین مخفی خود با همکاری بیژن بیرنگ و مسعود رسام را آغاز کرد.

” شوخی با ستارگان ” یک دوربین مخفی چهار قسمتی بود که در سال ۱۳۹۲ شمسی منتشر شد! این برنامه توسط امیرحسین قهرایی که از اولین سازندگان دوربین مخفی در ایران است ساخته شد.

برنامه دورهمی با حضور امیرحسین قهرایی و اجرای مهران مدیری از ساعت ۲۳ پخش شد. همچنین بازپخش این برنامه روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۷ خواهد بود.

شبکه نسیم کماکان روی پخش برنامه دورهمی در سه شب آخر هفته حساب باز کرده است. مهران مدیری چندی قبل در پستی اینستاگرامی از ایده ای جدید در این برنامه با دکورهای متفاوت نوشت. این نشان می دهد دورهمی هنوز ادامه دارد و با فرمول های تازه قصد دارد تا مخاطب خود را همچنان حفظ کرده و راضی نگه دارد.

آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

دورهمی با اجرای مهران مدیری به عنوان یکی از پرمخاطب‌ ترین برنامه‌ های تلویزیون طی چند سال اخیر شناخته شده است. تاکنون سه فصل از این برنامه از شبکه نسیم پخش شده است. در این برنامه تلویزیونی، در هر قسمت ۴۰۰ نفر از مخاطبان که طی یک فراخوان برای حضور در برنامه ثبت نام می‌ کنند، به تماشای ضبط برنامه دورهمی می‌ نشینند. در حقیقت می توان گفت این برنامه تلویزیونی به مانند تئاتری است که در هر قسمت، مخاطبانی را به عنوان تماشاگر پذیرا است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا