کلیپ داغ

دانلود گفتگوی مهدی فخیم زاده در دورهمی پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ + ویدیو

دانلود گفتگوی مهدی فخیم زاده در دورهمی پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ به همراه ویدیو سوالات جالب مهران مدیری از مهدی فخیم زاده همچنین اطلاعات تکمیلی در این مطلب. مهمان امشب دورهمی مهدی فخیم زاده ، بازیگر و کارگردان سرشناس است. مهدی فخیم‌زاده ۲۰ تیر ۱۳۲۱ در تهران به دنیا آمده است. هنرپیشه، کارگردان، تهیه‌کننده،ورزشکار و فیلم‌نامه‌نویس و طراح صحنه و لباس سینما و تلویزیون است.

وی فعالیت‌های هنری خود را با تئاتر در سال ۱۳۴۹، و فعالیت سینمایی خود را با بازی در فیلم تپلی، ساختهٔ رضا میرلوحی آغاز کرد. او همچنین لیسانس زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه تهران دارد و فارغ‌التحصیل از دانشکدهٔ هنرهای دراماتیک تهران است. فخیم زاده در سریال مختارنامه نقش عمر ابن سعد را بازی کرده‌است. وی چند نقد سینمایی در مجله فیلم نوشته است. فخیم‌زاده در رشتهٔ ورزشی کاراته دارای دان ۶ است.

مهدی فخیم‌زاده صبح چهارشنبه ۶ تیر ۱۳۹۷ بر اثر تصادف رانندگی در بیمارستان بستری شد. او از ناحیه سر، لگن، فک، نخاع به شدت آسیب دیده بود. این اتفاق سر صحنه فیلم مشت آخر، کار جدیدی به کارگردانی خود رخ داد.

مهدی فخیم زاده در دورهمی پنجشنبه ۱۲ تیر
مهدی فخیم زاده در دورهمی پنجشنبه ۱۲ تیر

برنامه تلویزیونی ” دورهمی ” به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و اجرای مهران مدیری طبق روال فصل‌ های قبل، روز‌های چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۲۳ بر روی آنتن شبکه نسیم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهد رفت. همچنین تکرار برنامه دورهمی، روز بعد در ساعت های ۶ صبح، ۱۱ ظهر و همچنین ۱۷ بعدازظهر پخش خواهد شد.

برنامه دورهمی به تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی روی آنتن شبکه نسیم می رود. آنچه فصل چهارم برنامه دورهمی را با فصل های قبل متفاوت کرده این است که در این فصل از برنامه، آیتم های نمایشی دیده نمی شود و به جای آن گفتگوی مهمان، اجرای آهنگ و پلاتوها و همچنین مسابقه بین تماشاچیان بیشتر شده است.

طی هفته های گذشته مهمانان زیادی از بین چهره های سینمایی و تلویزیونی به برنامه دورهمی دعوت شده اند. ویدیو شوخی های مهران مدیری با این چهره ها جزو پر بیننده ترین ویدیوها در فضای مجازی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا