کلیپ داغ

دانلود گفتگوی مهران مدیری با سردار آزمون در دورهمی

در این پست خبری دانلود دورهمی با حضور سردار آزمون قرار می گیرد. سردار آزمون مهاجم موفق تیم باشگاهی زنیت روسیه و تیم ملی فوتبال ایران در برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری است. همچنین به مناسبت تولد سردار آزمون، برنامه دورهمی سوپرایزی را برای این بازیکن فوتبال خواهد داشت. سردار آزمون ۱۱ دی ماه سال ۱۳۷۳ در گنبد کاووس به دنیا آمده است. این مهاجم ۲۴ ساله گلهای زیادی برای تیم ملی به ثمر رسانده.

سردار آزمون دوشنبه همراه با کاظم برجلو، مربی سایپا راهی برنامه دورهمی شد تا روبه روی مهران مدیری بنشیند.قرار است این برنامه پراز خنده امشب از شبکه نسیم پخش شود و آزمون در آن، در خصوص پیشنهاد لیورپول، مجری مراسم قرعه کشی جام جهانی روسیه، عشق زیادش به لاکچری بودن و داشتن اسب و از همه مهم تر کارهای خیر این مهاجم خوش قلب صحبت کرده است.

آزمون در این برنامه همچنین از پشت پرده حضور ویلموتس سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران صحبت کرد و حقایق جالبی راجع به این مربی بلژیکی و عدم تمایل ملی پوشان برای باقی ماندن وی در تیم گفت. قسمتی از این گفتگوی را بخوانید:

«مهران مدیری : تا حالا با بازیکن‌ها تیم شدین یه مربی رو بندازین بیرون؟

سردار: آره ویلموتس. ولى اونجوری نبوده که کار بدی کنیم. مسئولین فدراسیون از ما نظر خواستن و ما گفتیم که این مربی به درد ما نمیخوره و تو اون جلسه خود ویلموتس هم بوده.

بعد باخت ما ویلموتس تو فرودگاه میخندید و حال من بد شد از این کار»

در قسمتی از این برنامه وقتی مهران مدیری از آزمون و کارهای خیر او هنگام زلزله یادیدار با سارا عبدالملکی، ملی پوش سابق راگبی که دچار حادثه شده بود حرف میزد، آزمون توسط مدیری غافلگیر شد. در این لحظه سارا عبدالملکی روی سن آمد و آزمون توسط مدیری سورپرایز شد!

دانلود دورهمی با حضور سردار آزمون
دانلود دورهمی با حضور سردار آزمون

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا