چهره هاسلبریتی ایرانی

تصاویر دیده نشده از دختر محسن کیایی + ژست جدید پدر دختری

دختر محسن کیایی – محسن کیایی با منتشرکردن عکس های جدید از دخترش همراه ژست زیبا و جدید صفحه شخصی خود را بروز کرد. با سایت کولاک همراه باشید و از اخبار سلبریتی ها مطلع شوید.

دختر محسن کیایی

عکس از مراسم تولد ۲ سالگی دختر محسن کیایی

محسن کیایی در ششمین روز از شهریور ماه سال ۱۳۶۰ در تهران و در خانواده ای هنرمند متولد شد، او علاوه بر بازیگری در زمینه نویسندگی هم فعالیت دارد. برادر او مصطفی کیایی یکی از کارگردانان موفق سینما است.

دختر محسن کیایی

ژست های زیبای دختر پدری محسن کیایی

محسن کیایی در سال ۱۳۸۵ با سهیلا امیرحسینی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک دختر به نام رز کیایی میباشد. سهیلا امیر حسینی هم یک هنرمند است و در عرصه عکاسی و کار گریم فعالت میکند.

عکس خانوادگی محسن کیایی – همسر محسن کیایی

وی در سن ۲۱ سالگی با سهیلا امیرحسینی در تئاتر آشنا گردید و در سن ۲۴ سالگی عقد و ازدواج کردند. وی می گوید اگر در جوانی ازدواج نکرده بودم با شرایط الان خیلی سخت بود ازدواج کنیم .به گفته خودش با هم رابطه خیلی دوستانه ای دارند.

دختر محسن کیایی

عکس دیده نشده از زن محسن کیایی

گفتنی است محسن کیایی علاوه بر کار بازیگری، نویسنده هم هست و از سال ۱۳۸۸ تا کنون به صورت حرفه ای فعالیت های هنری داشته است. محسن می گوید که در کنار برادرم مصطفی به سراغ کار دستیار کارگردانی رفته و در فیلم های کوتاه و تبلیغاتی که برادرم می ساخت، همراهش بودم.

دختر محسن کیایی

زیباترین عکس های محسن کیایی همراه با دخترش

این بازیگر جوان ایرانی از طریق آکادمیک به عرصه هنری در زمینه بازیگری وارد شده است. محسن کیایی دانش آموخته رشته بازیگری از دانشگاه آزاد است. او در دوران تحصیل با برخی از هنرمندان از جمله سامان دارابی و فرناز رهنما در دانشگاه هنر و معماری هم دوره بوده است.

عکس آتلیه ای دختر محسن کیایی

کیایی فعالیت هنری اش را با ایفای نقش در سریالی برای کودکان به نام رویای گلی و سریال ایپزودی شاهین می خواند از سال ۱۳۹۷ آغاز کرد. ورود این بازیگر به عرصه سینما با بازی در فیلم «بعد از ظهر سگی» به کارگردانی برادرش مصطفی کیایی در سال ۱۳۸۸ بوده است.

دختر محسن کیایی

عکس نوزادی از دخـتر محسن کیایی

محسن کیایی در سال ۱۳۹۰ با بازی در سریال «راه در رو» به کارگردانی سعید آقاخانی به شهرت دست یافت. بعد از این موفقیت در همین سال، بازی او در نقش یک روحانی در سریال پرده نشین به کارگردانی بهروز شعیبی باعث افزایش محبوبیت او شد.

دختر محسن کیایی

جدیدترین عکس محسن کیایی

محسن کیایی علاوه بر بازیگری نویسندگی هم میکند، فیلمنامه سریال مهمانان ویژه به کارگردانی جواد رضویان که چندی پیش از شبکه تهران پخش گردید توسط وی نوشته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا