چهره هاسلبریتی ایرانی

دلیل تبریک احسان علیخانی به مرتضی مهرزاد چه بود؟

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دلیل تبریک احسان علیخانی به مرتضی مهرزاد چه بود؟

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

احسان علیخانی انتخاب مرتضی مهرزاد را به عنوان برترین ورزشکار معلول جهان تبریک گفت و از خاطرات برنامه «ماه عسل» ۱۰ سال گذشته که با حضور او برگزار شد نوشت.

احسان علیخانی با انتشار تصویری از خود و مرتضی مهرزاد در اینستاگرام نوشت: «مرتضی مهرزاد به عنوان بهترین ورزشکار معلول دنیا انتخاب شد مرتضی جان، بهت افتخار میکنیم، ١٠ سال گذشت از حضورت در ماه عسل و شروع دوباره زندگیت و چقدر ما خوشحالیم که پسرِ مظلوم و گوشه گیر که از حرفهای مردم گوشه خونه سالها پنهان شده بود ، امروز رویِ قله جهان ایستاده ، قصه تو جهانیه برادر ، دوست دارم و بهت افتخار میکنم.»

مرتضی مهرزاد این روزها در تیم ملی والیبال نشسته مشغول فعالیت است و به با قد دو متر و ۴۶ سانتی متری‌اش به عنوان بلند قامت‌ترین مرد ایران شناخته می‌شود.

وی با قد ۲۴۶٫۴ سانتی‌متر، به‌عنوان بلندترین مرد ایران شناخته می‌شود. قد او در سپتامبر ۲۰۱۱ توسط اعضای وبگاهِ TheTallestMan.com اندازه‌گیری شد. رشد غیرطبیعی قد او از زمانی آغاز شد که او ۱۶ سال سن و ۱۹۰ سانتی‌متر قد داشت و از روی دوچرخه‌اش سقوط کرد که موجب آسیب به لگن او شد. همچنین پای راست مرتضی مهرزاد در حدود ۱۵ سانتی‌متر از پای چپش کوتاه‌تر است. اندازهٔ کف دست او در حدود ۲۷ سانتی‌متر است.

مرتضی مهرزاد در سال ۱۳۹۴ به تیم والیبال نشستهٔ ثامن‌الحجج سبزوار در لیگ برتر والیبال نشسته پیوست. او عضو تیم ملی والیبال نشسته ایران است.

او به همراه تیم ملی والیبال نشسته ایران برای شرکت در بازی‌های پارالمپیک تابستانی ۲۰۱۶ عازم ریودوژانیرو برزیل شد. تیم ملی والیبال نشسته ایران توانست با شکست بوسنی و هرزگوین در دیدار نهایی به مقام قهرمانی مسابقات و نشان طلا دست یابد.

هم‌چنین او در فینال جام‌جهانی ۲۰۱۸ نقش پررنگی در پیروزی ایران در برابر بوسنی و هرزگوین ایفا کرد به گونه‌ای که بازی او مورد تحسین خبرنگار بوسنیایی هم قرار گرفت. ستاره والیبال نشسته ایران به عنوان برترین ورزشکار معلول ماه جولای جهان برگزیده شد.

تبریک احسان علیخانی به «مرتضی مهرزاد»

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دلیل تبریک احسان علیخانی به مرتضی مهرزاد چه بود؟

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا