سینماسینمای‌جهان

دوبله حامد بهداد در نقش‌های گوریل و موش در فیلم دکتر دولیتل

دوبله حامد بهداد در نقش‌های گوریل و موش در فیلم دکتر دولیتل همچنین اطلاعاتی درباره صدای حامد بهداد در این فیلم به همراه جزئیات تکمیلی. فیلم سینمایی «دکتر دولیتل» به کارگردانی استیون گیگان توسط استودیو «کوالیما» دوبله شده و در پلتفرم نماوا به نمایش در آمده است.

دوبله حامد بهداد
دوبله حامد بهداد

حامد بهداد به عنوان گوینده در نقش‌های گوریل و موش در این فیلم حضور داشته و مدیریت دوبلاژ برعهده کریم بیانی بوده است.

دولیتل Dolittle‎ فیلمی ماجراجویی فانتزی با بازی رابرت داونی جونیور در نقش دکتر دولیتل است که در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۰ اکران شد. در فیلم دولیتل از صدای بازیگرانی چون جان سینا، رامی ملک، اما تامپسون، کمیل نانجیانی، اکتاویا اسپنسر، تام هالند و سلنا گومز استفاده شده‌است.

جان دولیتل یک دکتر و دامپزشک بسیار مشهور در دوره ملکه ویکتوریا بریتانیا است که ۷ سال پس از مرگ همسرش به گوشه‌نشینی روی آورده و خود را در خانه‌اش به همراه حیوانات باغ‌ وحش مخفی کرده‌است.

نکته جالب اینجاست که او قادر است با حیوانات صحبت کند. ما زمانی که ملکه ویکتوریا در بستر بیماری می‌افتد، دکتر دولیتل مجبور می‌شود برای درمان علاج از طریق سفر دریایی قهرمانانه به همراه حیوانات خود به یک جزیره مرموزی عزیمت کند و در این راه با شوخ‌طبعی و شجاعت با موجودات اهریمنی بسیار عجیب و غریبی مثل دزدان دریایی نیز روبرو می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا