اخبار داغ

دونالد ترامپ به کدام ستاره فیلم های پورن حق السکوت داد؟به همراه عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

دونالد ترامپ به کدام ستاره فیلم های پورن حق السکوت داد؟به همراه عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

سیاسی

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای عدم افشای رابط نامشروع او با یک بازیگر فیلم های پورن و مستهجن ۱۳۰هزار دلار حق السکوت پرداخت کرده است! به نوشته وال استریت ژورنال، یکی از وکلای ترامپ این مبلغ را به یک بازیگر زن که رابطه جنسی نامشروع با ترامپ داشته پرداخت کرده تا این موضوع را در زمان انتخابات ۲۰۱۶ افشا نکند.

گفته می شود آن دو در سال ۲۰۰۶ (یک سال بعد از ازدواج ترامپ با ملانیا) رابطه نامشروع داشته اند کاخ سفید با امتناع از پاسخ دادن درباره گزارش وال استریت ژورنال، گفته که این رابطه مربوط به سال های قدیم است که رسانه ها آن را دوباره روی کار آورده اند.گفته می شود این بازیگر زن استفانی کلیفورد (stephanie clifford) نام دارد

پیش از این جسیکا دریک Jessica Drake پورن استار معروف آمریکا که در فیلم های مستهجن بسیاری به عنوان بازیگر زن نقش آفرینی کرده است از پیشنهاد رابطه غیراخلاقی دونالد ترامپ شکایت کرده بود!

جسیکا دریک با حضور در یک نشست خبری فاش کرده بود که دونالد ترامپ نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیر اخلاقی داده است.جسیکا دریک یازدهمین زن آمریکایی است که ترامپ را متهم به پیشنهاد روابط غیراخلاقی می‌کند!

وی در کنفرانس خبری که به همراه وکیلش حاضر شده بود گفت دونالد ترامپ در ازای دریافت پول به وی پیشنهاد روابط غیرمشروع داده است.پورن استار آمریکایی در این باره گفت: ترامپ من را در ازای دریافت ۱۰ هزار دلار برای روابط غیراخلاقی به جت اختصاصی خود دعوت کرده است.

این پست توسط بخش سیاسی مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

دونالد ترامپ به کدام ستاره فیلم های پورن حق السکوت داد؟به همراه عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا