چهره هاسلبریتی ایرانی

دکتر مهدی فهیمی مهمان برنامه ۹ بهمن ۹۷ تب تاب کیست؟ + آدرس و شماره تلفن مطب

مجله اینترنتی کولاک: دکتر مهدی فهیمی شب گذشته ۹ بهمن مهمان برنامه تب تاب با اجرای باربد بابایی بود.

دکتر مهدی فهیمی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما ضمن معرفی خود گفت:این جانب متولد قم، دوران ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان را در قم گذراندم و در سال ۱۳۶۹ در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران پذیرفته شدم و در سال ۱۳۷۶ فارغ التحصیل شدم هرچند از سال ۱۳۷۱ در بخش طب سنتی در بیمارستان لقمان فعالیت های طب سنتی را به عنوان کار دانشجویی به عمل می آوردم.

رئیس و بنیانگذار موسسه بین المللی طب سنتی اسلامی ایرانیان ماد افزود: این موسسه یک مرکز خصوصی فعال در زمینه طب سنتی ایرانی اسلامی می باشد که شامل بخش های کلینیک،پژوهش و آموزش بوده و در حال گسترش می باشد.

وی در رابطه با اهداف موسسه اذعان داشت:هدف اصلی این مؤسسه فراهم آوردن چیدمان های علمی مورد نیاز برای سلامت جامعه ایرانی و بشری می باشد. در این عرصه ما با اهداف مهمی همچون احیاءطب ایرانی،اصلاح نسخ و شیوه پیشگیری و درمان در طب ایرانی و مدرنیزه کردن یافته های طب ایرانی گام در مسیر خدمت نهادیم.

دکتر مهدی فهیمی خاطرنشان کرد:گرایش مردم در سالهای اخیر نسبت به طب سنتی افزایش یافته است و ما در جهت اعتلای علم و دانش طب سنتی دست یاری تمامی ایرانیان و افراد بشر دوست را به گرمی می فشاریم و یقیناً این خواسته با همکاری و همفکری هر انسان بشردوستی زودتر به مرحله عمل خواهد رسید.

وی در رابطه با بخش های مهم کلینیک توضیح داد: پزشکان براساس شرح حال طب ایرانی و تجویز داروهای گیاهی،بخش های ماساژ درمانی،بخش حجامت،بخش بادکش درمانی،بخش زالو درمانی،بخش آموزش و… می باشد.

رئیس و بنیانگذار موسسه بین المللی طب سنتی اسلامی ایرانیان ماد پیرامون گیاهان دارویی گفت:واژه گیاهان دارویی، گاهی باید به صورت تولید صنعتی در اذهان متبادر شود، چون سایر صنایع مرتبط از جمله صنایع عطرسازی، طعم‌های طبیعی، رنگ‌های طبیعی، آرایشی و بهداشتی و غیره را نیز شامل می‌شود.

وی تصریح کرد:با نگاه جامع در طب سنتی ایران به مقوله وجودی انسان هر تغییری در سلامتی قابل رصد کردن و پیگیری بوده و می توان تمامی بیماری ها را کنترل و درمان نمود.به شرط آنکه امکانات لازم و مورد تاکید در این کلینیکها برای درمانگر فراهم شود. وی ادامه داد : یقینا بزرگترین ضعف در حال حاضر در بخش طب سنتی در کشور این است که برای طب غربی تمامی بیمارستان های ما آماده است اما برای طب سنتی یک شفا خانه در کشور نداریم.

دکترمهدی فهیمی در مورد فعالیت کارخانجات طسام اذعان کرد:در این کارخانه قرار است مکمل های گیاهی در جهت درمان بیماران تولید شود تا در اختیار بیماران قرار گیرد.

عضو انجمن استراتژی ایران و ریاست هیات مدیره جامعه احیا گران طب سنتی ایرانیان در پایان تصریح کرد:مهم ترین افتخارات شرکت طسام تولید محصولات غذایی و مکمل های گیاهی است و ما به عنوان تنها موسسه بین المللی کشور در حال فعالیت هستیم ./ماد طب

شماره تلفن و آدرس مطب دکتر مهدی فهیمی

تهران کارگر شمالی (امیرآباد) – پلاک ۲۵۷ – طبقه اول – واحد ۳ – کلینیک ایرانیان

شماره تلفن:

۰۲۱-۸۸۹۵۳۷۰۳
۰۲۱-۸۸۹۷۵۷۲۶
۰۲۱-۸۸۹۷۶۵۶۳

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا