چهره هاسلبریتی خارجی

دیدار کتی پری؛ خواننده مطرح پاپ امریکایی با ستارگان سینمای هند + بیوگرافی کتی پری

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: کارن جوهر فیلمساز مطرح و شناخته شده سینمای هند برای خوشامدگویی و استقبال از کتی پری، خواننده برجسته پاپ هالیوودی به بمبئی و همچنین ملاقات او با ستارگان و چهره‌ها برجسته سینمای هند شب گذشته یک مهمانی مجلل ترتیب داده بود. بالیوود فقط به خاطر سلبریتی‌های پرزرق و برق و فیلم‌هایش مشهور نیست بلکه مهمانی های مجلل و اسرف گرایانه و مراسم‌های پرهزینه در میان چهره‌های بالیوود شهره است.

خواننده بااستعداد و زیباروی هالیوودی کتی پری به تازگی به هند رفته و صنعت سینمای هند برای خوشامدگویی به این چهره مطرح جهانی چیزی کم نگذاشتند و در مهمانی‌ای که کارن جوهر ترتیب داده بود بسیاری از چهره‌های مطرح و شناخته شده بالیوود از جمله آیشوار رای و همسرس آبیشک بچن، کریشما کاپور، کاجول، انوشکا شرما، جکلین فرناندز، شاهد کاپور و همسرش، عالیا بات،  گوری خان؛ مالایکا آرورا، نیها دوپیا و همسرش، انانیا پاندی، کیارا ادوانی،‌ امریتا رائو و بسیاری از چهره‌های شناخته شده دیگر حضور پیدا کردند.

 

بیوگرافی کتی پری

کاترین الیزابت هادسان معروف به کتی پری، خواننده و ترانه سرا معروف و شناخته شده آمریکایی است. او متولد ۲۵ اکتبر سال ۱۹۸۴ میلادی در سانتا بارابارا کالیفرنیا است. این خواننده مطرح یک خواهر بزرگتر از خود یک برادر کوچکتر دارد و پری دارای نسب انگلیسی، آلمانی، ایرلندی و پرتغالی است.

او در خانواده ای محافظه کار به دنیای آمد و تحت محدودیت‌های بسیاری رشد کرد و به لحاظ مالی هم خانواده فقیری به حساب می‌آمدند و در تنگنا بودند. او پس از آواز خواندن در کلیسا در دوران کودکی، در دوران نوجوانی فعالیت خود را در موسیقی انجیل دنبال کرد. اگرچه خانواده‌ی او اجازه نمی‌دادند اماکتی به طور پنهانی با  کمک دوستانش همه نوع موسیقی‌ای را گوش می‌کرد چرا که از همان دوران کودکی علاقه و وابستگی بسیار زیادی به مویسیقی داشت و برای رسیدن به میل و آرزوی قلبی‌اش آن قدر ایستادگی و تلاش کرد که در دنیای موسیقی تبدیل به یک آرتیست شد و به آروزیش رسید. او در یک کنار فراگیری موسیقی اشکال مختلف رقص آمریکاایی را  هم آموخت.

او در ابتدای امر موفقیت را تجربه نکرد و مجبورا با موانع بسیاری مواجه شد. قبل از آنکه با “Capitol Records” قرار داد ببندد بسیاری از اهنگ‌های او کنار زده می‌شدند. آلبوم استودیوی دوم او” One of the Boys “به یک کار موفق تبدیل شد و در حرفه او یک نقطه عطف شد. آلبوم سوم او با نام ‘Teenage Dreams’ در قلب خیلی‌ها جای گرفت و به یکی ار پرفروش‌ترین البوم موسیقی تاریخ تبدیل شد و کتی پری را به یک آرتیست برجسته در دنیای موسیقی تبدیل کرد. جدا از نوشتن و ضبط آهنگ، پری به خاطر کارهای بشردوستانه خود نیز شناخته شده است. کتی خواهرزاده کارگردان معروف فرانک پری است.

در آپریل سال ۲۰۱۳،  او برای کمک به کودکان در ماداگاسکار در آموزش و تغذیه به “یونیسف” پیوست. در ۳ دسامبر ۲۰۱۳ ، او به طور رسمی به عنوان “سفیر حسن نیت یونیسف” معرفی شد.

در سال ۲۰۱۴ ، وی لیبل “موسیقی دگرگون شده” را با نام “Capitol Records” ایجاد کرد.

پری در نقش خودش در فیلم “Zoolander 2” حضور پیدا کرد  که در فوریه ۲۰۱۶ اکران شد.

در طول زندگی حرفه ای خود، پری برنده ۵ جایزه موسیقی آمریکایی ،  ۱۴جوایز انتخاب مردم ، پنج جایزه موسیقی بیلبورد ، چهار “رکورد جهانی گینس” ، “جایزه بریت” و “جایزه جونو” شد. در سپتامبر ۲۰۱۲ “بیلبورد” به او لقب بهترین زن  سال را داد.

او چهار رکورد جهانی گینس را ایجاد کرده است – “بهترین شروع در نمودار دیجیتال ایالات متحده توسط یک هنرمند زن” ، “اولین زن با پنج تک آهنگ درجه یک آمریکا از یک آلبوم” ، “بیشترفالوئر توییتر” و “خواننده” که اجرا کرده است. بالاترین رتبه و بیشترین میزان تماشای نمایش برتر در تاریخ سوپر بول. ‘

پری در طول زندگی حرفه ای خود بیش از ۱۰۰ میلیون رکورد در سطح جهان به فروش رسانده است و این ارقم  او را به یکی از پرفروش ترین هنرمندان موسیقی در تمام تاریخ تبدیل کرده است.

کتی پری در اکتبر ۲۰۱۰ با بازیگر مطرح  راسل برند ازدواج کرد اما این ازدواج پس از دو سال به جدایی رسید. بعدا او با خواننده شناخته شده جان مایر وارد رابطه شد که این رابطه هم چندان دوام نیاورد. ۱۵ فوریه ۲۰۱۹ او در صفحه اینستاگرامش عکس از یک حلقه به شکل گل گذاشت و نامزدی خود با بلوم را اعلام کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا