تعبیر خوابسرگرمی

دیدن جغد در خواب چه تعبیری دارد؟

مجله اینترنتی کولاک: بشر همیشه خواب دیده و چون این را به تجربه دریافته بود که خوابهیش بی ارتباط با زندیگیش نمی توانند باشند همیشه درصدد یافتن کلیدی بود که بتواند این در بسته را به روی او بگشاید و چراغی فرا راهش بگیرد که مجهولات را بتواند ببیند و بشناسد و تشخیص دهد. گشودن این در و روشن کردن تاریکی ها علم تعبیر خواب است.

دیدن جغد در خواب چه تعبیری دارد؟

بهترین معبران انبیا و پیامبران بوده اند.از حضرت ابراهیم نوشته اند که معبر خوبی بوده و یعقوب چنان معبر آگاهی و دانایی بوده که به مصداق آیه ی شریفه وقتی یوسف به او می گوید:«اِنّی رَأیتُ عَشَرَ کوکباً وَ الشَّمسُ وَالقَمَرُ و رَأَیتُم لی ساجِدینَ» به او می گوید این خواب برای دیگران باز مگو که برادرانت به نابودی تو همّت خواهند گماشت و آن شد نوشته اند و خوانده اید.

یکی از مهم ترین پارامترهایی که در تعبیر خواب باید مورد توجه قرار بگیرد و در نتیجه آن، دو خواب مشابه تفسیرهای کاملا متفاوتی پیدا می‌کنند فرهنگ بومی بیننده ی خواب می باشد.

مثلا اگر نماد جغد را در نظر بگیریم دیدن آن در خواب فردی با فرهنگ اروپایی -با توجه به پیشینه فرهنگی- به معنای ملاقات و دریافت آگاهی از فردی خردمند و تیزبین است ولی دیدن آن در خواب فردی که با فرهنگ شرقی بزرگ شده است، به معنای دریافت خبرهای ناراحت کننده و بدشگون می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا