اخبار داغ

رابطه ناجور و بی شرمانه همسرم را با مرد غریبه دیدم

مجله اینترنتی کولاک: جوان ۲۱ ساله ای متوجه رابطه شیطانی و کثیف همسرش با مرد غریبه شد.

 

خیانت زن شوهردار

امیر ۲۱ ساله با حضور در دادگاه خانواده مقابل قاضی قرار گرفت و گفت: در یک مهمانی با مهشید که ۱۹ ساله و از بستگان دور ما بود آشنا شدم و در همان نگاه اول مهرش به دلم نشست.

وی ادامه داد: اصرار داشتم تا پیش از اینکه به سربازی بروم با او ازدواج کنم به همین دلیل موضوع را با خانواده ام در جریان گذاشتم اما آن ها موافقت نمی کردند تا اینکه بخاطر اصرارهای من پذیرفتند و این وصلت سر گرفت.

امیر افزود: قید سربازی را زدم، ۳ ماه بعد از عروسی روز تولد همسرم بود و من به خاطر نشان دادن شدت علاقه ام به او، یک گوشی لمسی تلفن همراه به عنوان هدیه تولد برایش خریدم.

امیر گفت: هنوز مدتی از آغاز زندگی مشترک ما نگذشته بود که رفتارهای مهشید تغییر کرد و صبح تا شب در گوشی سر می کرد. همسرم عضو شبکه اجتماعی شده بود و با گوشی تلفنش مشغول بود و مدام برای دوستانش عکس و فیلم ارسال می کرد. یک شب متوجه شدم که در حال چت با یک مرد غریبه است و پیام های ناجوری با او رد و بدل می کرد. زمانی که خواب چشمان او را فراگرفت به سراغ گوشی او رفتم و چیزهایی را دیدم که نباید می دیدم. مهشید با موبایل تمام کارهایی که در اتاق خواب با من می کرد با او کرده بود.

وی ادامه داد: دیگر نتوانستم سکوت کنم و با او درگیر شدم، موضوع را با خانواده ها در میان گذاشتیم و اکنون راهی جز طلاق پیش پای ما نمانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا