اخبار داغ

رابطه یک زن ایرانی در قتل دومین مدل زیبایی عراق بعد از «تاره فارس»!

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

رابطه یک زن ایرانی در قتل دومین مدل زیبایی عراق بعد از «تاره فارس»!

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

حوادث

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

هر چند مرگ تاره فارس، بسیاری از شهروندان عراقی و عرب منطقه را به خود مشغول کرده اما در چند روز اخیر قتل های مشکوک مدل های عراقی باعث شده تا به گمان برخی این پرونده های قتل به هم ربط داشته باشد. در جدیدترین گمانه زنی ها پای یک زن وارد کننده لوازم آرایشی هم به ماجرا باز شده است!

تاره فارس مدل مشهور عراقی بعد از مرگ مرموز ۲ زن زیبا که شغل آنها به زیبایی و مد ربط داشت به قتل رسید. حالا تعداد مرگ زنان معروف خوش چهره در عراق به عدد ۳ رسید. حالا بعد از این مرگ و میرها اذهان عمومی مرگ این زنان را به هم ربط می دهند تا جایی که اسم گروه ها تندرو مذهبی و داعش به زبان ها افتاده است.

در ماه های اخیر سه زن زیبا در عراق هرکدام به نوع مرموزی تسلیم رگ شده اند و تحقیقات پلیس عراق در ۲ پرونده تا به این لحظه به جایی نرسیده است. تاره فارس مدل مشهور عراقی و دختر شایسته عراق چند روز قبل به دست ۲ موتور سوار به قتل رسید. ب

ا قتل تاره فارس تعداد قتل های زن های زیبا در عراق به عدد ۳ رسید. چندی پیش رشا الحسن صاحب یک مرکز زیبایی به طور مرموزی فوت کرد. علت مرگ این زن زیبا ایست قلبی اعلام شد اما از همان اول فرضیه زیادی در مورد به قتل رسیدن رشا الحسن مطرح شد.

فرضیه قوی که در مورد قتل این زن مطرح می شود به یک زن ایرانی ربط دارد. رسانه های عراقی اعلام کردند یک زن ایرانی رقیب رشا الحسن در وارد کردن لوازم آرایشی بوده است، به هین خاطر برخی اعتقاد دارند قتل رشا الحسن می تواند کار این زن ایرانی باشد.

این پست توسط بخش حوادث مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

رابطه یک زن ایرانی در قتل دومین مدل زیبایی عراق بعد از «تاره فارس»!

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا