چهره هاسلبریتی خارجی

رازهای جذابیت فیزیکی بیانسه چیست؟

مترجم : پردیس کیانی ، اختصاصی مجله اینترنتی کولاک

بیانسه همیشه بی عیب و نقص به نظر می رسد. وقتی روی فرش قرمز ظاهر می شود نوعی اعتماد به نفس فوق العاده دارد. او تا همین الان ۱۱۷ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد و به سختی هم کار می کند.

بیانسه

بیانسه متولد ۴ سپتامبر ۱۹۸۱ در تگزاس است. او از کودکی در حرفه رقص و خوانندگی مشغول به کار شد و در نه سالگی در قالب یک گروه به شهرت رسید. پس از وقفه ای چند ساله، گروه منحل شد و او به تنهایی به کارش ادامه داد. وی تاکنون جوایز معتبر زیادی دریافت کرده و به ملکه موسیقی جهان شهرت دارد. او همچنین همسر جی زی، رپر معروف آمریکایی است.

درست مثل بقیه ما بیانسه هم با ورزش و رژیم غذایی سر و کله می زند و اعلام کرده که به طور طبیعی لاغر نیست بلکه سعی می کند با رژیم های غذایی، خود را متناسب نگه دارد. اگر می خواهید رازهای او را بدانید با ما همراه باشید.

بیانسه رژیم غذایی گیاهی می گیرد

در سال ۲۰۱۳ بیانسه با همسرش جی زی، به یک چالش ۲۲ روزه گیاهخواری توسط مربی شان پیوستند. در طی این چالش، بیانسه به مدت ۲۲ روز هیچ گوشتی مصرف نکرد و با خوراکی هایی نظیر سوپ کدو تنبل، اسموتی گیاهی، پودر پروتئین، شیر بادام، میوه یخ زده و اسفناج روزها را گذراند. او بعدها درباره این رژیم گفت که شاید چندان در لاغر شدنش تاثیری نداشت اما وزنش را حفظ کرد و پوستش هم سفت تر شد. او این رژیم غذایی گیاهی را به رژیم های دیگرش ترجیح می دهد و هر چند وقت یک بار آن را تکرار می کند.

او مصمم است

برای بیانسه رسیدگی به فیزیکش بیشتر از کاهش وزن اهمیت دارد. با اینکه او در سال ۲۰۱۲ پس از تولد فرزندش میزان قابل توجهی وزن کم کرد، اما اظهار داشته که یک زندگی سالم را به لاغری ترجیح می دهد. برای همین است که او رژیم غذایی و ورزش را در اولویت قرار می دهد، بدین شکل که رژیم غذایی گیاهی می گیرد و تمرینات منظم انجام می دهد. هنگامی که بیانسه روزهای شلوغی دارد، مربی اش به او تمرینات ۵ دقیقه ای روزانه می دهد اما هیچگاه ورزش را کنار نمی گذارد. او می گوید: شما باید به خودتان انگیزه بدهید. مهم نیست که مربی دارید یا نه، مهم این است که حتما برنامه داشته باشید.

استقامت بدنی

بیانسه در اجراهایش به داشتن انرژی بالا شناخته شده است. او در کنسرت هایش، رقص های بسیار سختی اجرا می کند و لازمه این رقص و انرژی، استقامت بدنی است. او برای اینکه در تورهای جهانی اش آمادگی لازم را داشته باشد، ورزش های دو و بوکس را انجام می دهد. دو سرعت برای استقامت بدن و انرژی ای که بیانسه همیشه به آن احتیاج دارد، بسیار ایده آل است.

عضلات و ماهیچه ها

ملکه موسیقی، عضلاتش را با نشستن پشت صندلی به دست نیاورده است. به گفته مربی اش، او شیفته حرکت اسکات و پرس است و این یک تمرین عالی برای داشتن عضلات و ماهیچه هایی زیبا محسوب می شود. اگر تاکنون امتحان نکرده اید، می توانید از حالا شروع کنید.

شادی و سرگرمی

مطمئنا خوردن و ورزش کردن تنها کارهایی نیست که می توانید انجام دهید. به همین دلیل است که بیانسه هم سعی می کند سرگرمی های تفریحی خودش را داشته باشد. در واقع وقتی شما روحیه خوبی داشته باشید، بدن سالم تری هم خواهید داشت. برای او، رقص چیزیست که شاداب و سرحالش می کند. او حتی تمریناتی که برای موسیقی انجام می دهد را شاد و لذت بخش نگه می دارد. او می گوید: من ترانه ای می سازم که دوستش دارم و در حین اجرا لباس هایی بر تن می کنم که شاید عجیب به نظر برسند اما مرا خوشحال می کنند. من سعی می کنم از لحظه لحظه کار و زندگی ام لذت ببرم.

رهایی

در پایان هر روز، بیانسه هم مانند همه ما یک انسان عادی است. بله او به سختی کار می کند اما فشار زیادی به خود وارد نمی کند. او همچنین تعریف مشخص و واضحی از زیبایی دارد که به او اعتماد به نفس بالایی می بخشد. در واقع او خود واقعی اش را پذیرفته است. بیانسه می گوید: همه نباید یکسان باشند. تفاوت هایتان را بپذیرید. سالم باشید، از خود مراقبت کنید و از چیزهای زیبایی که شما را می سازند لذت ببرید. لازم نیست نسخه دست چندمی از دیگران باشید.

منبع : thelist

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا