گوناگون

راز بسیار وحشتناک در مورد نمادهای چشم زخم

فاطمه روا ، مجله اینترنتی کولاک

نگهداری نمادهای چشم نظر به منظور نگه داشتن افراد از چشم بد که فقط در بین مردم ایران رواج دارد متاسفانه هیچ کارکردی در این زمینه ندارد. جالب است که بدانید نگهداری این نماد ها ممکن است باعث جذب بیشتر موجودات شرور و غیر ارگانیک در زندگی ما بشود.

 

 

از دیدگاه تاریخی تمام موجودات شرور و شیاطین و متون باستانی به رنگ آبی تصور می شدند. در واقع به جن آبی یا بلوجن معروف بودند. همینطور در بیشتر متون مذهبی شیطان به صورت یک چشم تعریف شده است. پس تک چشمی با رنگ آبی مستقیما نماد شیطان می باشد. حتی در افسانه های مصر باستان ، خدای حروس نیز یک چشمش توسط خدای دیگر کور شده است و به تک چشمی معروف است.

این چشم حروس به عنوان نماد همه شیطان پرستان در سراسر جهان انتخاب شده است.

 

 

پیامبر اکرم (ص) فرمودند: من بین دو جاهلیت برانگیخته شدم که دومی آن خطرناک تر از اولی است. در جاهلیت مدرن متاسفانه ما شاهد مسائلی هستیم که باعث نگرانی ما می شود و باعث می شود که احساس خطر کنیم. باید این را وظیفه خود بدانیم که به تمام اطرافیان خودمان اطلاع رسانی کنیم.

حتی الان شاهد آن هستیم که در سر سفره هایمان ژله با رنگ و شکل این نمادها که نمادهای شیطان پرستی هستند دیده می شوند. به جایی رسیده که فالگیرها وقتی فال می گیرند از اول تا آخر همه  این فالگیری ها یک مظمون دارند و فرقی باهم ندارند و آن هم این است که با این موجودات در ارتباط هستند.

 

 

یک سبکی از فالگیری به تازگی رواج پیدا کرده است که فنجان و دستمال زیر آن را طوری طراحی می کنند که همین تک چشم به وجود بیاید و اسم آن را فال آینده گذاشته اند. مراقب باشیم که سبک زندگی مان مورد هجوم دشمن قرار  نگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا