چهره هاسلبریتی خارجی

راز تتوی مچ پای ایرینا شایک فاش شد

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر : خالکوبی کوچک روی مچ پای چپ ایرینا شایک همیشه برای بسیاری از مردم مثل یک راز مهر و موم شده می‌مانست تا این که بالاخره درباره آن صحبت کرد.

 

این هم از لحظه بزرگ ما با این سوپرمدل روس. او طبق یکی از سنن قدیمی روس‌ها، نام مادربزرگ پدری‌اش (گالینا) را روی مچ پای خودش خالکوبی کرده تا همیشه او را همراه خود داشته باشد.

او یکی از جاسوسان نوجوان شوروی در جنگ جهانی دوم بود و در بزرگ کردن ایرینا در شهر یامنژلینسک روسیه نقشی بزرگ برعهده داشت.

نامزد سابق کریستیانو رونالدو و نامزد فعلی برادلی کوپر که یک دختر دو ساله (Lea De Seine Shayk Cooper) از این رابطه دارد، درمورد او گفت: «این خالکوبی به یاد مادربزرگم است که هیچ‌وقت او را فراموش نمی‌کنم. مادر پدرم یکی از قوی‌ترین اشخاصی بود که در تمام زندگی‌ام به چشم دیده‌ام. با این تتو خیالم راحت است که او همیشه همراه من است. این باعث افتخار من است که یکی مثل او در بزرگ شدنم نقش داشت. گالینا یک زن بسیار قوی بود و دیدنش همیشه باعث افزایش روحیه‌ من می‌شد.»

او  در ادامه گفت: «ما هیچ مردی در اطرافمان نداشتیم. فقط مادربزرگ‌هایم بودند و بس. بودن آنها باعث می‌شد هر مشکلی قابل حل باشد و مسئله‌ای نداشته باشیم. زنان می‌توانند بچه‌داری کنند، شاغل باشند و وقتی از سر کار برمی‌گردند، آشپزی کنند و تمام کارهای سنگین را انجام دهند. آن زمان هیچ نیازی به مردان نداشتیم.»

گالینا به ایرینا همچنین اهمیت زندگی را یاد داد: «زمانی که جنگ جهانی دوم تمام شد، مادربزرگ تازه درگذشته‌ام ۱۹ ساله بود و بعد از اتمام جنگ اولین کاری که کرد، جشن گرفتن زنده ماندنش بود. او به زندگی خودش و دیگران احترام می‌گذاشت.»

ایرینا در پایان گفت: «اسم دخترم را هم با الهام از مادربزرگم و برای احترام به او Lea De Seine گذاشتم.»

منبع: harpersbazaar

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا