چهره هاسلبریتی خارجی

راز زیبایی پوست و موی سلبریتی‌های بالیوود

مجله اینترنتی کولاک: هنرپیشه‌های سینمای هند به خاطر چهره‌های زیبا و جذابی که دارند شهره هستند و وقتی پای مد و استال وسط باشد بسیاری از ما سعی می‌کنیم از آنها الهام بگیریم.

سلبریتی های بالیوود

اما یکی از وجوه تمایز برجسته این افراد معروف پوست بی نظیر و موهای درخشان آنهاست. برایتان جالب خواهد بود بدانید که این زیبایی همیشه از هزینه کردن برای محصولات زیبایی گران‌قیمت به دست نمی‌آید بلکه با ترکیب یک سری مواد اولیه که در اکثر خانه‌ها موجود است زیبایی‌شان را حفظ می‌کنند. در اینجا با رموز زیبایی تعدادی از چهره‌های برتر و زیباروی بالیوود آشنا خواهیم شد.
البته لازم به ذکر است که در کنار همه این موارد باید رژیم غذایی خوب و درستی داشته باشید تا نتیجه مثبت آن در پوست و موی‌تان منعکس شود. مثلا سیگار کشیدن و مصرف مشروبان الکلی نتیجه عکس دارد و باعث می‌شود پوست‌تان پیرتر از سن واقعی‌تان دیده شود. همچنین اکثر سلبریتی‌ها مقدار زیادی آب در روز می‌نوشند تا سموم را از بدنشان دفع کنند و شفافیت پوستشان را حفظ کنند.

آیشواریا رای بچن


بدون شک در راس این لیست باید نام آیشواریا رای بچن آورده شود. بدون شک او یکی از زیباترین زنان این کره خاکی است و در بسیاری از سطوح بین‌المللی باعث درخشش نام هند شده است. آیشواریا رای نیازی به معرفی ندارد و حتی امروز که سالها از اوج درخشش او می‌گذرد زیبایی او برای همه مشهود است. آیشواریا علاوه براینکه به صورت خدادادی زیبارو است سعی کرده درخشش پوستش را حفظ کند. او برای حفظ زیبایی پوستش از مواد طبیعی استفاده می‌کند. از آرد گندم تا عسل و ماست، آیشواریا از همه اینها برای تهیه ماسک خانگی‌اش استفاده می کند. همچنین هفته‌ای یک بار موهایش را روغن چرب می‌کند، کاری که در میان هندی‌ها کاملا مرسوم است. خیار تازه یکی از موارد مورد علاقه او برای تهیه ماسک صورت است. شما هم به راحتی می‌توانید این ماسک را در خانه درست کنید. یک خیار را رنده کنید و آب آن را گرفته و با یک تکه پنبه به هم جای صورت‌تان آن را آغشته کنید و اجازه دهید خشک شود. حدود نیم ساعت بعد صورت‌تان را با آب بشویید. ماسک خیار باعث می‌شود پوست صورت‌تان شاداب و شفاف شود و موجب افزایش هیدراتاسیون مورد نیاز پوست می‌شود.

کرینا کاپور

کرینا کاپور

کرینا کاپور همیشه استایل متمایز داشته است و همین باعث شده که غالبا خبرساز باشد. کرینا به صورت خدادای از پوست و موی خوبی بهره می‌برد و سعی می‌کند با استفاده از محصولات مناسب زیبایی‌اش را حفظ کند. او دوست دارد معمولا موهایش را با استفاده از ترکیب روغن‌های زیتون، بادام و کاستور چرب کند. او سابقا از رنگ‌های روشن‌تری برای موهایش استفاده می‌کرد اما مدتی است که سعی می‌کند رنگ‌های قهوه‌ای که به رنگ پوست خودش نزدیک‌تر است برای موهایش استفاده کند. کرینا نوع آرایش بولد را دوست دارد اما بدون آرایش و میک‌آپ هم جلوی دوربین‌ها و پاپاراتزی‌ها خیلی راحت است. درواقع او جز معدود بازیگرانی است که در زندگی واقعی و حتی در فیلم‌هایش بدون آرایش یا با آرایش بسیار کم دیده می‌شود و همه اینها به خاطر داشتن پوستی خوب است. او علاوه براینکه رژیم غذایی خوب و سالمی دارد سعی می‌کند پوستش را به طور منظم مرطوب کند. در پروازهای طولانی مدت هیچ گاه استفاده از بالم لب را فراموش نمی‌کند. او خیلی به ماسک‌های صورت علاقه‌ای ندارد اما استفاده از عسل روی پوستش را دوست دارد. چند دقیقه ماساژ دادن عسل روی پوست و شستن آن با آب ولرم برای کرینا خیلی کارآمد است.

کاترینا کایف

کاترینا کایف

یکی دیگر از چهره‌هایی با ورود به بالیوود همه را محو زیبایی ذاتی خود کرد کاترینا کایف بود. او یکی از بازیگرانی است که میک‌آپ زیاد را دوست ندارد و به لطف پوست خوبی که دارد بدون آرایش هم زیبا است. کاترینا مواقعی که سر فیملبرداری نیست ترجیح می‌دهد از لوازم آرایش فقط به یک کرم ضدآفتاب و بالم لب بسنده می‌کند. حتی استفاده کردن از سشوار را هم دوست ندارد و ترجیح می‌دهد موهایش به طور طبیعی خودش خشک شود. حتی زمانی هم که سرکار می‌رود اطمینان حاصل می‌کند که برای موهایش از محافظ‌های حرارتی استفاده شود تا براساس حرارت بالای ابزار آرایشی آسیب نبینند. یکی از عادت‌های کاترینا این است که موهایش را هر روز می‌شوید. استفاده از روغن‌های مختلف گیاهی برای پوست و مو یکی دیگر از عادت‌های اوست. کاترینا درمورد میک‌آپ و آرایش معتقد است «هرچه کمتر، بهتر» و قبل از خواب حتما همه آرایش خود را پاک می‌کند.

پریانکا چوپرا

پریانکا چوپرا

او یکی از بی‌نظیرترین‌ سلبریتی‌هاست که به خاطر زیبایی‌اش معروف است. او وقتی یک نوجوان بود تاج بانوی شایسته جهان را برسر گذاشت و از همان موقع به بعد محبوبیت او رشد کرد. از بالیوود تا هالیوود، پریانکا همیشه با اعتمادبه نفس و حضورهای مسحورکننده خود تاثیرگذار بوده است. او نه تنها هیچ‌گاه بابت پوست تیره خود خجالت نکشیده بلکه به طرز دوست‌داشتنی‌ای با آن خودنمایی کرده است. او هر چقدر هم که خسته باشد قبل از خواب و استراحت همه آرایش و گریمش را پاک می‌کند و از آنجایی که پوست بسیار خشکی دارد پوست صورتش را مرطوب می کند. پریانکا سعی می‌کند همیشه پوستش را هیدارته نگه دارد خصوصا که او با هواپیما زیاد سفر می‌کند و سفرهای هوایی پوست را خشک می‌کنند. او موهایش را با روغن نارگیل چرب می‌کند و چند ساعت اجازه می‌دهد بماند و بعد موهایش را می‌شوید. مواقعی که فیلمبرداری ندارد از آرایش کردن اجتناب می‌ کند و تنها به یک بالم لب و یک کرم مرطوب کننده بسنده می‌کند. مخلوط زردچوبه و کشک ماسکی است که غالبا پریانکا برای پاکسازی پوست خود استفاده می‌کند. درمورد نوع میک‌آپ هم پریانکا رژ لب مات را به نوع براق، و یک ریمل را به سایه چشم ترجیح می‌دهد.

دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن

دیپیکا پادوکن جدا از استعداد ناب بازیگری و شخصیتی دوست‌داشتنی، زییایی چشمگیر و چشمان فروزنده‌ای دارد. دیپیکا پادوکن هم فعالیت در هالیوود را تجربه کرد و در آنجا به خاطر زیبایی‌اش مورد تحسین قرار گرفت. جای تعجبی هم ندارد چراکه او از پوست و موهای خود مراقبت ویژه‌ای انجام می‌دهد. دیپیکا معتقد است اگر رژیم غذایی درستی داشته باشید نتیجه آن در پوست شما انعکاس پیدا می‌کند. او از خوردن هله هوله و تنقلات خودداری می‌کند و در طول روز به مقدار فراوانی آب می‌نوشد. زیبایی موهایش را مدیون روغن نارگیل است؛ عادتی که از کودکی همراه اوست. او معمولا با آب گرم پوست و موی خود را شستشو می‌دهد. او هیچ وقت دوست ندارد خودش را آرایش کند و زمان‌هایی که سرفیملبرداری نباشد آرایش زیادی روی صورت او نمی‌بینید. او از اصول زیبایی پیروی می کند که پاک کردن، تون کردن و مرطوب کردن، و از بین بردن همه آرایش هایش قبل از خواب است. او از اصول زیبایی مثل تمیز کردن، تون کردن و مرطوب کردن پوست، و پاک کردن همه آرایش قبل از خواب پیروی می‌کند و همین باعث درخشش و زیبایی پوست او شده است. استفاده از کرم شب خوب و کرم ضدآفتاب با SPF مناسب طی روز محصولات آرایشی‌ای مورد استفاده او هستند. دیپیکا هنگام حمام کردن از لیف استفاده می‌کند و معتقد است هنگام کشیدن به بدن‌شان باعث جریان داشتن بهتر خون در بدن او می‌شود.

عالیا بات

عالیا بات

عالیا یکی از جوان‌ترین و آینده‌دارترین چهره‌های بالیوود است. عالیا قبل از ورود به سینما یک نوجوان تپل بود اما وقتی تصمیم گرفت بازیگر شود خودش را به شکلی ایده‌آل تغییر داد. او علاوه براینکه برنامه ورزشی خاصی برای تناسب اندام خود دارد به مراقبت از پوستش هم اهمیت ویژه‌ای می‌دهد. او هم شخصا خیلی اهل آرایش کردن نیست اما ریمل مژه را دوست دارد. او برای از بین بردن پف زیر چشمانش از یخ استفاده می‌کند و دوست ندارد انواع و اقسام محصولات آرایشی را روی پوست خود بمالد. او موهایش را هر روز نمی‌شوید و وقتی سرکار نباشد هر چند روز یک بار موهایش را شستشو می‌دهد. برای پاک کردن میک‌آپ و گریم صورتش از دستمال مرطوب‌های گیاهی استفاده می‌کند

انوشکا شرما

انوشکا شرما

پوست صاف و ابریشمی انوشکا شرما همیشه او را خوب جلوه می‌دهد. صورت لطیف و بدون لک انوشکا او را به یکی از زیباترین بازیگران بالیوود تبدیل کرده است. انوشکا از یک روغن موی گیاهی خوب برای ماساژ دادن موهایش استفاده می‌کند. گاهی اوقات به این روغن پودر آملا و زرده تخم مرغ هم اضافه می‌کند. او استفاده کردن از محصولات آرایشی خوب که آسیبی به پوستش وارد نکنند را دوست دارد. او استفاده از سشوار را دوست ندارد. همیشه از کرم ضدآفتاب استفاده می‌کند و با یک شوینده خوب آرایش خود را پاک می‌کند. او برای حفظ سلامت صورتش از کرم نرم کننده کره و کاکائو استفاده می‌‌کند.

مادوری دیکشیت

مادوری دیکشیت

مادوری دیکشیت ملکه رقص بالیوود، یکی از چهره‌های زیبا و تکرارنشدنی بالیوود است. از هنوز هم یکی از زیباترین زنان صنعت سینمای هند است که این زیبایی، حاصل حفظ سلامتی و تناسب اندام اوست. اگرچه رقص و اجرای حرکات موزون است که دلیل تناسب اندام مادوری است اما زیبایی چهره و موهایش به خاطر اهمیت خاصی است که به آنها می‌دهد. ماودری بعد از پاک کردم آرایش درصورت نیاز از یک تونر و سرم استفاده می‌کند و قبل از اینکه به تختواب برود از کرم شب استفاده می‌کند. مادوری دیکشیت معمولا موهایش را با روغن‌های کرچک و زیتون چرب می‌کند و بعد از چند ساعت آن را با شامپو می‌شوید. او همچنین معتقد است خواب کافی یکی از اصلی‌ترین دلایل حفظ زیبایی یک فرد است و به هیچ عنوان از خوابیدن به مقدار لازم نمی‌گذرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا