اخبار داغ

راز های فاش نشدن قتل امام جمعه کازرون توسط حمید درخشنده

مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب جزئیات ترور امام جمعه کازرون به روایت  دبیرکل موتلفه  «بادامچیان» بخوانید :

بعد از احیای شب قدر«حجت‌الاسلام خرسند» با همسرش در نزدیکی خانه خود بود که شخصی رسیده و این شعار را می‌دهد که باید همه روحانیت را بکشیم.

بعد می‌گوید با شما یک عکس یادگاری بگیرم و همان جا با چاقو به قلب و ران ایشان می‌زند و فرار می‌کند.

معلوم است با برنامه و حساب شده این کار انجام شده است.

مشخص است که چرا سراغ کسی می‌روند که بین ائمه محترم جمعه استان فارس چهره‌ای برجسته انقلابی و یار شهید بهشتی و دیگران است.

به نظر من این همان خط تروری است که استکبار بعد از تمام فشارهای اقتصادی و سیاسی و تحریم‌ها که محقق نشده‌اند، دوباره به حربه گذشته خود در سال ۶۰ یعنی ترور برگشته است.

باید همه عزیزانی که در کشور مسئولیت حفاظت برعهده‌شان است مراقبت‌های ویژه کنند و این توطئه استکبار را هم در نطفه خفه کنند.

مسئول حسابداری نمازجمعه : حاج آقا خرسند شب در مراسم احیا در ستاد نماز جمعه حضور داشتند، پس از مراسم از ما خداحافظی کرده و به منزل می‌روند، وقتی زنگ منزل را می‌زند یک موتور سوار که لباس تعزیه به تن داشته و اتفاقا آشنا بود و نامش حمید درخشنده است به آن مرحوم می‌گوید حاج‌اقا یک عکس باهم بگیریم و ایشان هم قبول می‌کند همان زمان یک چاقو به پهلو، سینه و پای ایشان می‌زند و به سرعت دور می‌شود.

او درباره هویت ضارب و مرتبط بودن این قتل با اعتراضات مربوط به تقسیمات کشوری در کازرون نیز گفت: ضارب عکاس بود، او بارها در محله هایی اطراف دفتر امام جمعه و حوزه علمیه عکاسی می کرده است حتی همسایه‌های حوزه علمیه نقل می‌کردند که او تحت تاثیر شبکه‌های اجتماعی دائما به روحانیت بد و بیراه می‌گفت و اعلام می‌کرد آنها فاسد هستند و باید آنها را کشت منتهی کسی حرف ‌های او را باور نمی‌کرد.

او ادامه داد: یک‌بار هم به میدان شهر آمده بود و به امام جمعه زنگ زده بود که بیایید و برای مردم صحبت‌کنید که ایشان می‌گوید من‌ گرفتارم و نمی‌توانم بیایم که منتفی می‌شود. نهایتا باردیگر تلاش کرده و متاسفانه اینبار باعث قتل امام جمعه شد.

تصاویری از عامل شهادت امام‌ جمعه کازرون با اسب و لباس عربی :

 

«حمید درخشنده» که به تازگی جذب‌ فرقه‌های ضاله نوظهور شده بود، طی روزهای اخیر در سطح شهر کازرون با اسب و لباس‌های عربی جولان می‌داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا