چهره هاسلبریتی ایرانی

راه هایی که آزاده صمدی برای زندگی اش انتخاب کرده است + عکس

آزاده صمدی متولد ۱۷ دی ۱۳۵۷ در لاهیجان، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون ایرانی است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید. خانم صمدی در سال ۱۳۸۵ با هومن سیدی ازدواج کرد وی در سال ۱۳۹۲ از هومن سیدی طلاق گرفت. وی در دوران انتخابات ریاست جمهوری سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی میرحسین موسوی بود. آزاده اجرای برنامه زابیواکا که از شبکه اینترنتی آیو ویژه جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه پخش می‌شد را بر عهده داشت. ناظران سازمان ⁧صداوسیما ⁩بعد از اجرای قسمت اول برنامه، در میانه قسمت دوم، جلوی اجرای آزاده صمدی در این برنامه را گرفتند و بهرنگ علوی به عنوان جایگزین او اجرای این برنامه را بر عهده گرفت.

بر اساس اعلام عوامل نزدیک به این برنامه در حالیکه قرار بود آزاده صمدی مجری این برنامه باشد از طرف صدا و سیما گفته شده: این استفاده ابزاری از زن هاست و دلیلی ندارد که یک زن اجرای برنامه ورزشی مردانه را بر عهده داشته باشد! در نتیجه تصمیم به تغییر او گرفته شد.

آزاده صمدی با انتشار این عکس نوشت: من از میان ایستادن و رفتن، حرکت را برگزیدم، از میان گریه و خنده لبخند را انتخاب کردم، من از میان قدم برداشتن و دچار بودن گام های استوار به سمت روئیدن را پسند کردم، آری من “امید” را برگزیدم برای بودن، برای ‘زنده‌گی’.
همین ما را بس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا