سینماسینمای‌جهان

رایان رینولدز به جمع بازیگران «یادداشت قرمز» اضافه شد

مجله اینترنتی کولاک، ترجمه: پرویز فغفوری آذر

قبلا از حضور دواین جانسون و گائل گدوت در «یادداشت قرمز» خبردار بودیم اما این بار خبر از حضور یکی دیگر از بازیگران معروف سینما در این فیلم داده شد. رایان رینولدز هم به جمع بازیگران یکی از آخرین ساخته‌های یونیورسال اضافه شده است.

در این میان برخی از منابع حرف از تغییر وضعیت اکران این فیلم نیز زده‌اند. شرکت یونیورسال قرار بود «یادداشت قرمز» را نوامبر سال آینده میلادی اکران کند اما اکنون از حضور این فیلم در لیست فیلم‌های شبکه نتفلیکس صحبت می‌شود.

کارگردانی و نویسندگی فیلمنامه فیلم پرهزینه «یادداشت قرمز»را مارشال توربر برعهده دارد که سال گذشته هم فیلم «آسمانخراش» را با حضور دواین جانسون کارگردانی کرده بود. او درمورد ساخت این فیلم و تغییر تولیدکننده‌اش گفت: «الان خوشحال‌تر از این هستم که حرفی بزنم. فقط می‌توانم از این که این شرکت بزرگ فیلمسازی ایده این فیلم اکشن را قبول کرده و پذیرفته آن را تولید کند و در شبکه آنلاین برای بینندگانش در کل جهان به نمایش بگذارد بسیار قدردانم.»

دواین جانسون ظاهراً از کارگردان این فیلم هم خوشحال‌تر است زیرا کمپانی فیلمسازی‌اش با نتفلیکس در تولید این فیلم شراکت دارد. او شرکت فیلمسازی «Seven Bucks Productions» را درسال ۲۰۱۲ تاسیس کرده و در حال حاضر همراه با دنی گارسیا مالکیت و مدیریت آن را برعهده دارد. این شرکت در تولید اکثر فیلم‌هایی که دواین جانسون از سال ۲۰۱۴ به بعد در آنها بازی کرده،‌ شراکت داشته است.

جانسون درباره تولید این فیلم گفت: «هدف ما از این شراکت، شکستن موانع سنتی و غلبه بر آنها برای تولید و توزیع یک فیلم در عرصه جهانی بود که همه به طور همزمان بتوانند آن را ببینند. نتفلیکس نشان داد یک شریک قابل اعتماد برای تولید چنین فیلمی است.»

در فوریه ۲۰۱۸ اعلام شد بودجه‌ای بین ۱۲۵ تا ۱۵۰ میلیون دلار برای این فیلم در نظر گرفته شده که ۲۰ میلیون دلار از این بودجه، دستمزد دواین جانسون خواهد بود. این فیلم یکی از پرخرج‌ترین محصولات نتفلکیس معرفی شده است.

قبلا کمپانی یونیورسال اعلام کرده بود تاریخ اکران این فیلم ۱۳ نوامبر سال ۲۰۲۰ است اما اکنون با تغییر وضعیت توزیع و اکران، قرار شده این فیلم در سال آینده فیلمبرداری و تولید شود  اما هنوز تاریخی برای دسترسی به آن در شبکه نتفلیکس اعلام نشده است.

منبع: هالیوودریپورتر

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا