چهره هاسلبریتی خارجی

«روسیو اولیوا» نامزد ۲۸ ساله جدید دیگو مارادونا کیست؟+جزئیات عروسی و عکس

در این پست از مجله اینترنتی کولاک مطلبی در مورد

«روسیو اولیوا» نامزد ۲۸ ساله جدید دیگو مارادونا کیست؟+جزئیات عروسی و عکس

ارائه شده است ، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در این موضوع به دسته بندی

چهره ها

مجله اینترنتی کولاک مراجعه کنید .

دیگو مارادونا و حواشی عجیب و غریب و زندگی او تمامی ندارد! اسطوره فوتبال آرژانتین که این روزها ظاهرا کاری غیر از تماشای فوتبال، هواداری تیم ملی و رابطه جنجالی با نامزد خود ندارد!

دیگو آرماندو مارادونا پس از چند سال رابطه با روسیو اولیوا، سرانجام تصمیم گرفته با نامزدش ازدواج کرد. آنها چندین سال است با هم زندگی می کنند و طی سال های اخیر چند بار خشونت مارادونا نسبت به نامزد ۲۸ ساله اش حاشیه ساز شده بود. با این حال این دو می خواهند جشن ازدواج مفصلی در آرژانتین و سپس ایتالیا برپا کنند.

به نقل از Diario Olé، مارادونا و نامزد ۲۸ ساله اش پس از چند سال رابطه مشترک، تصمیم گرفته اند با یکدیگر ازدواج کنند. جشن عروسی آنها به طور مفصل طی دو مرحله ابتدا در آرژانتین و سپس در ایتالیا برگزار می شود. زندگی مشترک آنها در سال های اخیر چندان هم بدون حاشیه نبوده است.

به عنوان مثال سال گذشته درگیری مارادونا و نامزدش در هتلی در مادرید، برای او حاشیه‌ ساز شده بود. چندی پیش نیز در مراسم قرعه کشی جام جهانی روسیه، نامزد او به خاطر پوشیدن پالتو پوست طبیعی ببر به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

لازم به ذکر است همسر اول مارادونا، کلودیا ویافانه بود که از سال ۱۹۸۴ تا ۲۰۰۳ با یکدیگر زندگی می کردند و بعد از هم جدا شدند. روابط این دو پس از ماجرای اعتیاد مارادونا و خشونت او سرد شد به طوریکه چند سال قبل از جدایی، به طور کامل به دور از یکدیگر زندگی می کردند تا اینکه در سال ۲۰۰۳ پس از ۱۹ سال به طور رسمی از هم جدا شدند.

دالما مارادونا و جیانینا مارادونا (همسر سابق آگوئرو) دو فرزند رسمی مارادونا، حاصل همین ازدواج هستند. سایر فرزندان او حاصل روابط خارج از ازدواج محسوب می شوند. در هر صورت مارادونا پس از ۱۵ سال، دوباره به فکر تجدید فراش است و قصد دارد با نامزد ۲۸ ساله اش ازدواج کند.

این پست توسط بخش چهره ها مجله کولاک گردآوری شده است , امیدواریم از مطالعه مطلب

«روسیو اولیوا» نامزد ۲۸ ساله جدید دیگو مارادونا کیست؟+جزئیات عروسی و عکس

استفاده کافی برده باشید، از شما دعوت می شود از مطالب مرتبط با این پست دیدن فرمایید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا