چهره هاسلبریتی خارجی

ریحانا و بیانسه؛ قدرتمندترین چهره های دنیای مد و فشن +فوتبال

ریحانا و بیانسه که  جزء چهره های برتر در عرصه موسیقی جهان  و جز بهترین آرتیست های نسل جدید هستند در سال ۲۰۱۹ به عنوان قدرتمندترین چهره های دنیای مد و فشن معرفی شدند.

ریحانا و بیانسه
ریحانا و بیانسه

اگرچه چهره های شاهانه و رویال انگلیسی غالبا تاثیرگذارترین افراد در عرصه مد و فشن بوده اند اما باید گفت که در کمال تعجب، صنعت مد، این بار دو سلبریتی برجسته دیگر را در راس خود دیده است که آن دو نفر ت میدلتون و مگان مارکل چهره های درباری انگلیس نیستند.

طبق آرای بدست آمده از یک موتور جستجوی آنلاین جهانی به نام  Lyst، هم ریحانه و هم بیانسه از اوایل سال جاری میلادی از نیروهای محرک ایجاد سبک های ستاره ای بوده اند.  در ماه آپریل سال جاری میلادی، بیانسه اعلام کرد که او یک همکاری با شرکت آدیداس را آغاز کرده است و در اجراهایش از محصولات آنهااستفاده کرده و تبلیغ این برند را دارد و در کنار آن برند مختص خودش را هم دوباره راه اندازی کرده است.

این اعلام رسمی بیانسه باعث شد که جستجو برای برند آدیداس تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کند. و دو هفته بعد از آن ریحانه اعلام کرد که او اولین زن سیاه پوست طراح LVMH است که خانه لاکچری فشن خود را طراحی و افتتاح کرده است که در فضا مجازی توجهات بسیاری به سمت آن منعطف شد و مقالات بسیاری هم در مورد آن نوشته شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا