چهره هاسلبریتی خارجی

ریچارد مدن کیست؟+ بیوگرافی و جدیدترین عکس ها

مجله اینترنتی کولاک: علاقه مندان به سریال مهیج بازی تاج و تخت با بازی ریچارد مدن آشنایی دارند. بازیگر خوش آتیه ای که در این مجموعه خوش درخشید و به شهرت رسید.

 

ریچارد مردن
ریچارد مردن

 

راب استارک دنیای بازی‌های تاج و تخت زاده ۱۸ ژوئن سال ۱۹۸۶ است، این جوان خوش‌تیپ ۳۲ ساله اسکاتلندی در کنار بازی‌های تارج و تخت، تجربه حضور موفقی در سریال «مدیچی: اربابان فلورانس» (Medici: Master of Florence) دارد و در نسخه‌ای جدید از فیلم سیندرلا نیز بازی کرده است.

ریچارد مدن پس از اینکه نقش او در سریال بازی‌های تاج و تخت به پایان رسید در مجموعه تلویزیونی مهیج «محافظ» (Body Guard)، محصول سال ۲۰۱۸ حاضر شد. این سریال به پربیننده‌ترین سریال شبکه بی. بی. سی تبدیل شد و به ریچارد مدن کمک کرد تا زیر سایه سریال بازی‌های تاج و تخت قرار نگیرد و اسم و رسم بهتری برای خودش در دنیای فیلم و سریال دست و پا کند.

مدن نزدیک به ۲۵ فیلم و مجموعه تلویزیونی را در کارنامه‌اش دارد و از آن دسته هنرپیشه‌هایی است که علاقه زیادی به تئاتر دارد و در حدود ۱۰ تئاتر معتبر را از ریچارد مدن شاهد بودیم. جالب است بدانید به‌رغم اینکه ریچارد مدن ظاهری آرام و با اعتماد به نفس دارد، در زندگی شخصی، فردی بسیار با انضباط و سخت‌گیر است و بدون شک همین انضباط باعث شده تا این بازیگر به یکی از چهره‌های تاثیرگذار در فهرست مجله تایم در سال ۲۰۱۹ تبدیل شود.

 

جدیدترین عکس های ریچارد مدن

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا