چهره هاسلبریتی ایرانی

زمان تشییع پیکر بهنام صفوی + زمان و مکان مراسم ختم

مجله اینترنتی کولاک: بسیاری از طرفداران بهنام صفوی با شنیدن خبر فوت این خواننده به دنبال مکان و زمان تشییع پیکر بهنام صفوی هستند. بهنام صفوی خواننده پاپ ایرانی امروز (دوشنبه) در ۳۶ سالگی درگذشت. این خبر را مدیر برنامه های بهنام و پدر وی تایید کردند. وی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد.

مراسم ختم و تشییع بهنام صفوی
مراسم ختم و تشییع بهنام صفوی

حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چند تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد، ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این بار برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پورفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت.

بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد که بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

مراسم تشییع پیکر زنده یاد «بهنام صفوی» روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح از مابل خانه هنرمندان اصفهان واقع در خیابان آبشار اول ساختمان خانه هنرمندان برگزار خواهد شد. پیکر این هنرمند فقید در قطعه هنرمندان آرامستان شاهین شهر به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین قرار است، روز پنجشنبه (۲۶ اردیبهشت) مراسم ختم او در اصفهان برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا