سینماسینمای‌ایران

زمان دقیق اکران آنلاین فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا

دراین مطلب از مجله کولاک ، توضیحاتی درباره زمان دقیق اکران آنلاین فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا خواهیم داشت! با ما همراه باشید. فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا کاهانی و به تهیه کنندگی عبدالرضا کاهانی و سعید خانی، محصول سال ۱۳۹۵ شمسی می باشد.

اکران آنلاین فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا

عبدالرضا کاهانی که بعد از اکران ” استراحت مطلق ” در ایران و چند کشور دیگر برای مدتی به استراحت پرداخت، در زمستان سال ۱۳۹۴ شمسی، فیلم جدید خود را جلوی دوربین برد. این فیلم سه بازیگر زن اصلی دارد که این نقش‌ ها را طناز طباطبایی ، مهناز افشار و یک چهره جدید به نام آیدا ماهیانی برعهده دارند و بازیگر مرد این فیلم هم مهران غفوریان است.

فیلمنامه فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا را نیز عبدالرضا کاهانی نوشته ‌است! در این فیلم سینمایی، زندگی سه دختر با خاستگاه‌ های فکری متفاوت روایت می ‌شود که هر سه از درد بی شوهری رنج می ‌برند و همین می ‌شود که به دل خیابان زده و با حضور در مهمانی ‌ها و دورهمی ‌های مختلف از مردان انتقام می ‌گیرند و…

احتمال اکران آنلاین فیلم ارادتمند؛ نازنین، بهاره و تینا طی روزهای آینده وجود دارد؛ اما درباره تاریخ دقیق آن، تاکنون خبری منتشر نشده است!

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا