تلویزیون

زمان دقیق پخش برنامه بهارجان ویژه سال تحویل ۹۹ شبکه پنج با اجرای حمید گودرزی

زمان دقیق پخش برنامه بهارجان ویژه سال تحویل ۹۹ شبکه پنج با اجرای حمید گودرزی مشخص شد. تیتراژ این برنامه را محسن چاوشی می خواند. امسال به سبب شیوع ویروس کرونا و زمان بیشتری که بسیاری از مخاطبین در خانه ها می گذرانند پخش برنامه های ویژه آخر سال با مدت زمان بیشتر و از چند روز جلوتر آغاز می شود.

برنامه بهارجان ویژه سال تحویل 99 شبکه پنج
برنامه بهارجان ویژه سال تحویل ۹۹ شبکه پنج

شبکه پنج سیما ویژه برنامه تحویل سال ۹۹ را به عهده تیم سازنده برنامه “پنج ستاره” گذاشت تا همانند سال گذشته با اجرای حمید گودرزی تولید شود. برنامه ویژه سال تحویل ۹۸ اگرچه مثل برنامه های ویژه دیگر شبکه ها پر مخاطب نبود، اما به خاطر اجرای حمید گودرزی شور و حال خاصی پیدا کرد.

همین باعث شد تا دست اندر کاران برنامه در شبکه ۵ اجرای برنامه ویژه سال تحویل ۹۹ را نیز به این بازیگر بسپارند. قرار است تیتراژ برنامه سال تحویل شبکه پنج با نام “بهار جان” را محسن چاوشی بخواند.

آهنگ بهارجان اولین اثر محسن چاوشی بعد از آلبوم بی نام این خواننده و آهنگساز است. آلبوم بی نام علی رغم سر و صدای فراوان و حواشی که حول آن به وجود آمد، نتوانست چندان نظر طرفداران چاوشی را جلب کند.

این برنامه از ۲۶ اسفند تا پایان تعطیلات نوروز هر شب روی آنتن می‌رود. همچنین در ۲۹ اسفند به مدت ۱۰ ساعت تا لحظه سال تحویل مهمان مخاطبان خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا