تلویزیون

زمان پخش برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی + اینستاگرام و سایت ام شو | تیزر جنجالی

زمان پخش برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی به همراه اینستاگرام و سایت پخش کنده برنامه ام شو همچنین تیزر جنجالی برنامه با بازی مجید صالحی در اینجا. بازار تولید و پخش برنامه های اینترنتی و تاک شوهای متنوع این روزها حسابی داغ است. در جدیدترین مورد مجید صالحی به سراغ «ام شو» رفته است.

مجید صالحی یکی از بازیگران محبوب و پر طرفدار ایرانی امسال برای اولین بار قرار است مجریگری یک برنامه متفاوت را به صورت لایو اینستاگرام را برعهده داشته باشد.

گفتنی است این برنامه اینترنتی که اولین تاک شوی آنلاین محسوب میشود، مجید صالحی که تجربه بازیگری و کارگردانی در سینما و تلویزیون را در کارنامه هنری اش دارد در اتفاقی متفاوت با یک برنامه اینترنتی مهمان خانه های مردم میشود.

پخش برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی
پخش برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی

این برنامه اولین تاک شوی آنلاین است که به میزبانی مجید صالحی از شنبه سوم خرداد ماه ۹۹ همزمان با عید سعید فطر پخش خود را آغاز میکند. آقای صالحی قرار است در این برنامه تنها نباشد و شاهد حضور بازیگران و هنرمندان دیگر به عنوان مهمان خواهیم بود، اما هنوز مشخص نیست کدام بازیگران و خواننده ها مهمان روز شنبه ام شو خواهند بود.

این برنامه که قرار است به صورت لایو اینستاگرامی پخش شود، در صفحه اینستاگرامش نوشتند که این برنامه به صورت لایو از صفحه دیگری پخش خواهد شد:

mshowlive

فیلم زیرنظر اولین تجربه کارگردانی مجید صالحی است که دی ماه سال گذشته اکران خود را در سینماها آغاز کرد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و ناتمام ماندن اکران،عوامل فیلم تصمیم به اکران آنلاین گرفتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا