تلویزیون

زمان پخش و تکرار کودک شو در ماه رمضان ۹۹ از شبکه نسیم + جزئیات

زمان پخش و تکرار کودک شو در ماه رمضان ۹۹ از شبکه نسیم همچنین جزئیات پخش برنامه کودک شو با اجرای پژمان بازغی در شب های رمضان را اینجا بخوانید. برنامه تلویزیونی «کودک شو» با اجرای پژمان بازغی، ماه رمضان امسال مهمان خانه‌ مردم می‌شود.

پخش و تکرار کودک شو در ماه رمضان ۹۹
پخش و تکرار کودک شو در ماه رمضان ۹۹

علی نصیری تهیه‌کننده برنامه‌های تلویزیونی، درباره ضبط سری جدید برنامه «کودک شو» گفت: ویژه برنامه «کودک شو»  در ماه رمضان مهمان خانه‌های مردم خواهد بود. تاکنون پنج قسمت آن را ضبط کرده‌ایم و ادامه ضبط این برنامه را پیگیری می‌کنیم.»

وی افزود: «ویژه برنامه «کودک شو» امسال هم میزبان خانواده‌هاست و در هر فصل تغییراتی دارد. این فصل نیز شاهد تغییراتی خواهیم بود. «کودک‌شو» فعلاً بدون تماشاگر و با رعایت مراقبت‌های بهداشتی ضبط می‌شود.»

برنامه کودک شو با اجرای پژمان بازغی هر هفته در روزهای زوج، در ساعت ۲۱ به روی آنتن شبکه نسیم می رود. پخش این برنامه در قالب یک فصل ۹۰ قسمت، با اجرای پژمان بازغی ادامه دارد

کودک شو یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه… کودک شو یک مسابقه خانوادگی است که در آن خانواده ها برای جایزه بزرگ با هم رقابت می کنند اما بچه ها در دنیای کودکانه خود به بازی مشغولند! این برنامه شامل بخشهای غیر رقابتی، طنز و سرگرمی نیز می باشد.

کودک شو به کارگردانی مسعود خاکباز، تهیه‌کنندگی ابوذر پورمحمدی و رضا نصیری شهرضایی و اجرای پژمان بازغی است که از شبکه نسیم پخش می‌شود.
پروژه کودک شو در چارچوب یک برنامه با گونه «مسابقه- بازی» است که رقابتی را بین کودکان سه تا پنج سال و والدینشان برگزار می‌کند. در این برنامه علاوه بر بخش رقابتی، چهره‌هایی از بخش‌های گوناگون چون بازیگران سینما، تلویزیون، خوانندگان، فعالان حوزه موسیقی و… نیز به همراه فرزندانشان حاضر می‌شوند و در این قسمت هم برنامه‌هایی برای مهمان در نظر گرفته شده‌است. یک مجری نیز از ابتدا تا انتها، مسابقه و برنامه را هدایت می‌کند.


همچنین بخوانید:

نحوه ثبت نام و شرکت در سری جدید برنامه کودک شو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا