تلویزیون

زمان پخش و تکرار برنامه حرف حساب از شبکه یک

در این مطلب از مجله کولاک، توضیحاتی درباره زمان پخش و تکرار برنامه حرف حساب از شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران خواهیم داشت! با ما همراه باشید. برنامه حرف حساب به تهیه کنندگی هادی سلیم زاده و به صورت زنده و با موضوعات کار آفرینی ، کسب و کار، خرید و فروش مسکن، تولیدات لوازم خانگی ایرانی و… روی آنتن شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران می رود.

برنامه حرف حساب با اجرای کیاداود اسفندیاری و حمید پارسا کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که در روزهای شنبه تا چهارشنبه حدود ساعت ۱۶به صورت زنده پخش می شود.

بد نیست بدانید برنامه حرف حساب از سال ۱۳۹۰ شمسی و به صورت روزانه از شنبه تا چهارشنبه پخش می شود! پخش این برنامه تلویزیونی در ابتدا بعد از خبر ساعت ۲۱ و به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده بود که بعدا زمان پخش آن تغییر کرد. این برنامه تلویزیونی به مسائل اقتصادی کشور می پردازد. در برنامه تلویزیونی حرف حساب سه گروه  مخاطب اصلی وجود دارد که شامل بانوان خانه دار، بازنشسته ها و جوانان بیکار می شود در واقع این برنامه تلاش دارد با کمک و همفکری مخاطبان خود، هر روز به یکی از موضوعات اقتصادی و اجتماعی جامعه ایران بپردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا