چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل آوا دارویت و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی آوا دارویت بازیگر نقش باران در سریال هست و نیست باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : از جمله بازیگران جوان و با استعدادی که در مدت اخیر توانسته است با بازی های جذاب و خیره کننده ی خود، توجه خاص و عام را جلب نماید، آوا دارویت است. آوا دارویت یا Ava Daroit متولد ۲۲ شهریور ماه سال ۱۳۷۲ شمسی در کشور ایتالیا است. آوا از پدری ایتالیایی و مادری ایرانی است؛ همچنین او دارای یک برادر به نام آرمان است.

آوا دارویت

درباره ی خانواده ی آوا بد نیست بدانید پدر او پیترو دارویت یا pietro Daroit ، ناظر ارشد یک کارخانه صنعتی و مادر وی نیز منظر دارویت یا Manzar Daroit ، مهندس معمار یا آرشیتکت است. آوا دوران کودکی خود را در کشور ایتالیا سپری کرده است و تا سن هفت سالگی نیز به همراه خانواده خود ساکن کشور ایتالیا بوده است. او پس از بازگشت به کشور ایران، به دلیل شغل پدر به شهر میانه در استان آذربایجان شرقی رفت و دوران ابتدایی خود را در آنجا گذراند.

زندگینامه دارویت

او هم اکنون در شهر تهران زندگی می کند. آوا فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته ی روانشناسی بالینی است. آوا تجربه ی بازی در چندین فیلم سینمایی را دارد و به تازگی نیز وارد دنیای تلویزیون شده است.

فیلم های آوا دارویت

آوا فعالیت هنری‌ خود را با حضور در کلاس‌ های بازیگری آغاز کرد و برای اولین بار نیز در سریال “معمای شاه” به کارگردانی محمدرضا ورزی به ایفای نقش پرداخت. لازم به بیان است هر چند که نقش این بازیگر جوان و پراستعداد در سریال “معمای شاه” جزو نقش های اصلی و مهم این سریال نبود، اما حضور در پروژه ای که بزرگان و اساتیدی از بازیگری را در خود داشته باشد، بی شک برای یک بازیگر جوان، با انگیزه و با استعدادی همچون آوا تاثیراتی فوق العاده ارزشمند به همراه خواهد داشت.

آوا داوریت

آوا دارویت ؛ بازی در سریال “هست و نیست” و ورود به دنیای شهرت

آوا در سریال “هست و نیست” با بازی در نقش “باران” به خوبی در میان مردم ایران شناخته شد! این بازیگر جوان در سریال “هست و نیست” در کنار بازیگرانی همچون  فرهاد قائمیان، حمیدرضا پگاه، الهام پاوه‌نژاد، نگار عابدی، امیر دژاکام، سولماز حصاری و نازنین کریمی به ایفای نقش پرداخته است. لازم به بیان است سریال “هست و نیست” یک ملودرام اجتماعی است که قصه ی آن روایت طمع و سوداگری از یک سو و زلالی و صمیمیت از سویی دیگر را به نمایش می کشد…

آوا سپس در فیلم‌ هایی همچون “اسکی باز”، “تمرینی برای اجرا” محمد علی سجادی، “نفس‌ های آرام” میثم هاشمی و “چهارشنبه خون به پا می‌ شود” حماسه پارسا به ایفای نقش پرداخته‌ است.

دارویت

حضور دارویت در جشنواره فیلم یونان

فیلم سینمایی “اسکی باز” در بیست و یکمین جشنواره ی بین‌ المللی فیلم المپیای کشور یونان شرکت کرد و آوا دارویت، بازیگر این فیلم، به‌ عنوان نماینده این اثر در یونان بر روی فرش قرمز حضور یافت.

دارویت

زندگی شخصی دارویت

آوا دارویت مجرد است.

آوا دارویت

آدرس اینستاگرام آوا دارویت

https://www.instagram.com/ava_daroit

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا