چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل امیرحسین هاشمی و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی امیرحسین هاشمی بازیگر ایرانی باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : عرصه ی تلویزیون و سینما نیز همچون دیگر عرصه ها همواره پذیرا و مشتاق حضور فعالان و بازیگران جوان، پر استعداد و جویای نام است. یکی از این جوانان موفق و خوش آینده در عرصه ی تلویزیون و سینما، بی شک کسی نیست جز امیرحسین هاشمی. امیرحسین هاشمی متولد ۲۸ مهرماه سال ۱۳۶۸ شمسی در شهر تهران است.

امیرحسین هاشمی

امیرحسین، بازیگری را در سال های ۱۳۹۰ شمسی و ۱۳۹۱ شمسی از دنیای تئاتر شروع کرده است؛ او دانش آموخته ی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن می باشد. امیرحسین هاشمی هنگامی که ۲۶ سال سن داشت و در سال ۱۳۹۴ شمسی وارد دنیای سینما شد!

امیرحسین علاوه بر فعالیت در عرصه ی بازیگری، به عنوان دستیار کارگردان نیز در عرصه ی هنر فعالیت داشته است! لازم به بیان است او فعالیت هنری خود را در ابتدا با دستیاری تجربه کرد و حالا در سینما و تلویزیون حضور موفقی دارد. دقت داشته باشید امیر حسین در سال ۱۳۹۵ شمسی با حضور در ساخت فیلم سینمایی مستند “نیروگاه ری” تجربه فیلم سازی خود را کسب کرد و در فیلم “ماجرای نیمروز” نیز به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشت.

امیرحسین هاشمی در فیلم سینمایی لاتاری

نخستین تجربه ی امیرحسین در دنیای سینما از سال ۱۳۹۴ شمسی و با بازی در فیلم سینمایی “ایستاده در غبار” (داستان زندگی احمد متوسلیان) به کارگردانی محمدحسین مهدویان و در کنار هنرمندان صاحب نامی چون هادی حجازی‌ فر، ابراهیم امینی، عماد محمدی و همچنین سوده ازقندی آغاز شد! او برای دومین بار در سال ۱۳۹۶ شمسی در فیلم “لاتاری” به ایفای نقش پرداخت و در فیلم “ماجرای نیمروز”محصول سال ۱۳۹۵ شمسی حضور داشت.

امیرحسین هاشمی در فیلم سینمایی ماجرای نیمروز

امیرحسین سپس در سال ۱۳۹۷ شمسی در فیلم “ماجرای نیمروز – رد خون” نیز بازی کرد. نکته ی جالب توجه این است که امیرحسین هاشمی تاکنون در چهار فیلم سینمایی نقش آفرینی کرده است و کارگردان هر چهار اثر نیز محمدحسین مهدویان بوده است! امیرحسین درباره فعالی با محمدحسین مهدویان چنین می گوید: “کار همیشه با مهدویان خوبه، از حضور کنار هم لذت می بریم و اول رفاقت و بعد کار می کنیم و شخص او، فارغ از تملق و چاپلوسی کارش را خیلی خوب بلد است. یک مرغ شانسی است که در شانه ی من نشسته که می توانم با ایشان کار کنم! به هر حال من دین بزرگی را به گردن خودم می بینم، چرا که با ایستاده غبار ایشان وارد سینما شدم!”

امیرحسین هاشمی

جضور امیرحسین هاشمی در تلویزیون با سریال گیله وا و در نقش “احمد”

موفقیت های امیرحسین همچنان ادامه داشت، تا اینکه وی موفق شد برای اولین بار در پاییز سال ۱۳۹۸ شمسی با سریال گیله وا وارد قاب تلویزیون شود و در نقش “احمد” بازی بسیار قابل قبولی را از خود نشان دهد و چهره اش شناخته تر شود.

امرحسین هاشمی در گیله وا

درباره ی سریال گیله وا بد نیست بدانید قصه ی این سریال مربوط به صد سال پیش یعنی تاریخ ۱۲۹۷ شمسی بازمی گردد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و همچنین نقش کشور انگلیس در امور داخلی کشور ایران می باشد.

زندگی شخصی امیرحسین هاشمی

امیرحسین هنوز ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. او جزو طرفداران تیم فوتبال آبی پوشان پایتخت یعنی استقلال تهران است؛ امیرحسین  در سال های اخیر، برخی بازی های تیم محبوب خود را از استادیوم به صورت مستقیم پیگیر بوده است!

هاشمی

فیلم های سینمایی هاشمی

  • در سال ۱۳۹۴: فیلم سینمایی ایستاده در غبار در نقش “مجتبی عسگری”
  • در سال ۱۳۹۵: فیلم سینمایی ماجرای نیمروز ۱
  • در سال ۱۳۹۶: فیلم سینمایی لاتاری در نقش “ساسان”
  • در سال ۱۳۹۷: فیلم سینمایی ماجرای نیمروز: رد خون
هاشمی

سریال تلویزیونی هاشمی

  • در سال ۱۳۹۶: سریال گیله وا در نقش “احمد”

آدرس اینستاگرام هاشمی

https://www.instagram.com/s.amirhoseinhashemi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا